شرکت اوراکل اعلام کرد از یک سیستم جدید هوش مصنوعی برای خودکار کردن بخش‌های کلیدی فرایند بازاریابی دیجیتال خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اوراکل که به علت ارائه خدمات نرم افزارهای پایگاه داده شهرت دارد، با شرکت‌هایی مانند ادوب و سیلزفورس در زمینه فروش نرم افزارهای مبتنی بر کلود برای بازاریابی محصولات تجاری رقابت دارد. این نرم افزارها هزاران دلار قیمت دارند و بازاریابی آنها فرایندی دشوار و پیچیده است.

مکالمه با افرادی که در مورد خرید چنین نرم افزارهایی تصمیم می‌گیرند فرایندی حساس و دشوار است و شکست در آن زیان‌های مالی زیادی برای شرکت‌هایی مانند اوراکل دارد. از همین رو شرکت مذکور سیستم بازاریابی فیوژن خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرده است.

این سیستم قادر به طراحی خودکار پیکارهای بازاریابی و تعیین این مساله است که افراد در حال تعامل از طریق ایمیل یا پیام‌های بازرگانی تا چه حد امکان دارد محصولات اوراکل را خریداری کنند.

سیستم یادشده داده‌های خود را از منابع مختلفی جمع‌آوری می‌کند که برخی از آنها متعلق به خود اوراکل و برخی دیگر نیز متعلق به افراد و شرکت‌های ثالث است و اوراکل آنها را به مرور زمان به دست آورده است.

خروج از نسخه موبایل