تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 7:50
224 بازدید
کد خبر : 2814

بهره‌گیری از هوش مصنوعی در صنعت برق مازندران

بهره‌گیری از هوش مصنوعی در صنعت برق مازندران

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران استفاده از هوش مصنوعی را در ارائه خدمات به مردم و توسعه نیروی برق در استان تاکید کرد و گفت: دنیا برای توسعه کار در صنایع مختلف به سمت استفاده از هوش مصنوعی رفته است در واقع از این ابزار مدرن در صنعت برق هم باید با بهره‌گیری شود

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران استفاده از هوش مصنوعی را در ارائه خدمات به مردم و توسعه نیروی برق در استان تاکید کرد و گفت: دنیا برای توسعه کار در صنایع مختلف به سمت استفاده از هوش مصنوعی رفته است در واقع از این ابزار مدرن در صنعت برق هم باید با بهره‌گیری شود تا بیش از نیاز مصرف، در مازندران تولید داشته باشیم.

آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی پیش از ظهر امروز در دیدار با فعالان شرکت توزیع برق مازندران، اظهار کرد: بزرگترین منبع نور خالق یکتا است و زمین با نور خداوند روشن است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دانش بنیانی شدن در صنعت برق مازندران حاکم است جای قدردانی است، گفت: وجود جوانان تحصیل کرده و نخبه در صنعت برق مازندران موجب خرسندی است. لازم است در روند کار صنعت از ارزش‌های دینی فاصله نگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: بخشی از هرز رفتن نیروی برق و آب به خاطر خطوط فرسوده است با توجه به هزینه بر بودن بهسازی مسیر انتقال برق لازم است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

آیت‌الله لائینی استفاده از هوش مصنوعی را در ارائه خدمات به مردم و توسعه نیروی برق در مازندران تاکید کرد و گفت: دنیا برای توسعه کار در صنایع مختلف به سمت استفاده از هوش مصنوعی رفته است در واقع از این ابزار مدرن در صنعت برق هم باید بهره‌گیری شود تا بیش از نیاز مصرف، تولید داشته باشیم.

این مسئول مدیریت صحیح و خداپسندانه را به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان توصیه کرد و یادآور شد: وقتی پست و جایگاهی را تحویل گرفته‌اید باید بهتر از قبل به مدیر دیگری بعد از خود تحویل دهید این کار باعث رضایت مردم و خداوند می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.