تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:59
263 بازدید
کد خبر : 604

آمازون با سازمان های جاسوسی انگلیس قرارداد امضا کرد

آمازون با سازمان های جاسوسی انگلیس قرارداد امضا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ستاد ارتباطات دولت انگلیس ( GCHQ) از تهیه یک سیستم ابری با امنیت بالا دفاع کرده است. سازمان‌های MI۵ و MI۶ و همچنین سایر ادارات دولتی مانند وزارت دفاع در طول عملیات مشترک نیز از این سیستم استفاده می‌کنند. به نوشته روزنامه فاینشنال تایمز، این توافق در

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ستاد ارتباطات دولت انگلیس ( GCHQ) از تهیه یک سیستم ابری با امنیت بالا دفاع کرده است. سازمان‌های MI۵ و MI۶ و همچنین سایر ادارات دولتی مانند وزارت دفاع در طول عملیات مشترک نیز از این سیستم استفاده می‌کنند.

به نوشته روزنامه فاینشنال تایمز، این توافق در سال جاری با واحد سرویس‌های ابر آمازون امضا شد و داده‌های تمام آژانس‌های مذکور در انگلیس نگهداری می‌شود.

GCHQ اعلام کرد درباره این گزارش و رابطه‌اش با شرکت‌های فناوری اظهار نظری نمی‌کند.

در ماه فوریه جاسوسان سایبری انگلیس در ستاد ارتباطات دولت انگلیس فاش کردند این سازمان از هوش مصنوعی برای کشف الگوهایی خاص در داده‌های جهانی استفاده می‌کند تا با اخبار جعلی خطرناک و افرادی که به کودکان آزار می‌رسانند، مقابله کند.

این سازمان از مدتها قبل از سیستم‌های ساده هوش مصنوعی مانند فناوری ترجمه استفاده می‌کرد اما اکنون گستره استفاده خود را فراتر برده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.