تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:00
272 بازدید
کد خبر : 240

آموزش هوش مصنوعی در مسابقات دانشگاه امیرکبیر

آموزش هوش مصنوعی در مسابقات دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ششمین دوره مسابقات هوش مصنوعی خود، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند. به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این کارگاه‌های آموزشی در اردیبهشت ماه سال جاری با موضوعات مختلفی در حیطه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد. عناوین این کارگاه‌ها شامل پردازش زبان طبیعی با یادگیری عمیق ، پردازش گراف-سیگنال و کاربرد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ششمین دوره مسابقات هوش مصنوعی خود، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این کارگاه‌های آموزشی در اردیبهشت ماه سال جاری با موضوعات مختلفی در حیطه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

عناوین این کارگاه‌ها شامل پردازش زبان طبیعی با یادگیری عمیق ، پردازش گراف-سیگنال و کاربرد آن در یادگیری ماشین، آشنایی با مدل‌های یادگیری عمیق در چارچوب کاری تنسورفلو، آشنایی با پردازش داده‌های fMRI و کاربرد هوش مصنوعی در آن‌ وتولید سیگنال خرید و فروش در بازار رمزارزها با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که تمامی این کارگاه‌ها با ظرفیت محدود و به صورت آنلاین برگزار خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کارگاه‌ها به وب‌سایت “https://aaic.aut.ac.ir” مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.