تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 8:51
63 بازدید
کد خبر : 3359

افزایش حقوق کارمندان مایکروسافت متوقف شد

افزایش حقوق کارمندان مایکروسافت متوقف شد

مایکروسافت تصمیم گرفت برای کمک به پشت سر گذاشتن ناملایمات اقتصادی، افزایش حقوق همه کارمندان تمام وقت خود را امسال متوقف کند. به گزارش ایسنا، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در یک اطلاعیه داخلی، این تصمیم را به عنوان یک اقدام ضروری برای تولید بازدهی کافی به منظور سرمایه‌گذاری در تغییر بزرگ به سمت هوش مصنوعی

مایکروسافت تصمیم گرفت برای کمک به پشت سر گذاشتن ناملایمات اقتصادی، افزایش حقوق همه کارمندان تمام وقت خود را امسال متوقف کند.

به گزارش ایسنا، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در یک اطلاعیه داخلی، این تصمیم را به عنوان یک اقدام ضروری برای تولید بازدهی کافی به منظور سرمایه‌گذاری در تغییر بزرگ به سمت هوش مصنوعی توضیح داد. وی افزود: مایکروسافت بسته پاداش سال ۲۰۲۲ را افزایش داده است. با این حال، این شرکت در نظر دارد حقوق کارکنان ساعتی را افزایش داده و پاداش و برنامه اعطای سهام را بدون اختصاص بودجه بیشتر به آن، حفظ کند.

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد به عنوان یک شرکت، واقف هستیم که عبور از یک فضای اقتصادی پویا و یک تغییر بزرگ در پلتفرم، ایجاب می‌کند تصمیمات مهمی در نحوه سرمایه‌گذاری روی افرادمان بگیریم.

شرکت‌های فناوری در واکنش به ضعیف شدن تقاضای مصرفی و به منظور تقویت اوضاع مالی خود در آستانه رکود احتمالی، دست به کوچک سازی زده و هزینه‌های جهانی خود را کاهش داده اند. مایکروسافت با دنبال کردن غولهای فناوری دیگر نظیر متا پلتفرمز و آمازون، امسال هزاران موقعیت شغلی را حذف کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت ماه میلادی گذشته سود و فروش سه ماهه‌ای گزارش کرد که بهتر از حد مطلوب بود و سرمایه‌گذاری بزرگی روی هوش مصنوعی انجام می‌شود که شامل سرمایه گذاری جدید ۱۰ میلیارد دلاری در شرکت OpenAI و ربات چت موتور جست‌وجوی اینترنتی بینگ و یک استراتژی برای تقویت فروش خدمات ابری آزور، تبلیغات جست‌وجو و برنامه های بهره وری اداری است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.