تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:25
269 بازدید
کد خبر : 765

برزیلی‌ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می‌دهند

برزیلی‌ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می‌دهند

جوانان برزیلی برای دریافت مشاوره در حوزه خرید الکترونیک به جای صحبت با افراد متخصص ترجیح می‌دهند به سراغ ابزار هوش مصنوعی بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، مشتریان آنلاین خدمات تجارت الکترونیک از توصیه‌های ارائه شده بر مبنای الگوریتم‌های هوش مصنوعی که در وب سایت‌های مختلف در دسترس است، استفاده می‌کنند و تعداد کاربرانی که برای تصمیم‌گیری در مورد خرید آنلاین بدین شیوه متوسل می‌شوند روز به روز در حال افزایش است.

در ماه‌های اخیر بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین در برزیل به موتورهای هوش مصنوعی مجهز شده‌اند که با دقت بالاتری می‌توانند برای خرید به کاربران توصیه‌هایی ارائه دهند. بررسی که در این زمینه توسط مؤسسه ایلمئو از طریق گفتگو با ۲۰۰۰ کاربر تجارت الکترونیک صورت گرفته حاکیست، ۸۰ درصد از برزیلی‌هایی که از این موتورها برای دریافت توصیه خرید آنلاین استفاده می‌کنند در نهایت کالای معرفی شده را خریداری می‌کنند.

۳۲ درصد از این افراد هم گفته‌اند تنها از این ابزار برای تصمیم‌گیری در مورد خرید آنلاین استفاده می‌کنند و علت این امر را دقت این موتورها عنوان کرده‌اند ۶۵ درصد از پاسخ دهندگان هم موتورهای هوش مصنوعی توصیه خرید را مفید توصیف کرده‌اند.

بیشترین اقبال به این موتورها مربوط به کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله است. ۶۶ درصد از این افراد گفته‌اند برای خرید آنلاین عمدتاً از موتورهای یادشده استفاده می‌کنند و ۶۴ درصد هم گفته‌اند احساس مثبتی نسبت به آنها دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.