تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 5:13
232 بازدید
کد خبر : 2690

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، نخستین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی را هفتم تا نهم دی ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش دربرگزار می‌کند. به گزارش ایسنا، این کنگره، با هدف برقراری ارتباط با محققان فعال و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در علوم پزشکی، شناسایی چالش‌ها و

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، نخستین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی را هفتم تا نهم دی ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش دربرگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کنگره، با هدف برقراری ارتباط با محققان فعال و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در علوم پزشکی، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در نظام سلامت و ایجاد شبکه همکاری مجازی با محققان و نخبگان داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

با توجه به مذاکراتی که گروه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با مجله بین‌المللی JMSS داشته است، مقالات ارسال شده از سوی مخاطبان کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی پس از داوری مورد بررسی مجدد قرار گرفته و مقالات برتر در این مجله منتشر خواهند شد.

مجله‌ JMSS یک مجله بین رشته‌ای است که تمام جنبه‌های مهندسی پزشکی از جمله بیوالکتریک، بیوانفورماتیک، فیزیک پزشکی، ارزیابی فناوری سلامت و غیره را در بر می‌گیرد.

حوزه‌های موضوعی تحت پوشش این مجله به صورت کامل شامل نوروساینس، ابزارهای زیستی، بیوسنسورها، مدل‌سازی، تجزیه و تحلیل بیومدیکال، پردازش سیگنال پزشکی، دستگاه‌های تصویربرداری، کنترل سیستم‌های بیولوژیکی، سیستم‌های عصبی عضلانی، علوم شناختی، پزشکی از راه دور، رباتیک، اولتراسونوگرافی، الکتروفیزیولوژی، ردیابی سلولی، بیوانفورماتیک و انفورماتیک پزشکی، تجزیه و تحلیل داده‌های بیولوژیکی، داده‌کاوی، ژنومیکس محاسباتی، هوش مصنوعی و فازی، بیوالکترومغناطیس، توموگرافی کامپیوتری، پرتودرمانی، لیزر درمانی، مهندسی زیست‌پزشکی و ارزیابی فناوری سلامت است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند؛ علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ جهت ثبت‌نام و ارسال مقالات خود به نشانی www.AIMS2022.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱-۸۶۰۴۷۸۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.