تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 9:45
238 بازدید
کد خبر : 1938

برگزاری رویدادی با محوریت هوش مصنوعی در صنعت

برگزاری رویدادی با محوریت هوش مصنوعی در صنعت

رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در صنعت در روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده و با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی، رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود. این رویداد، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان

رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در صنعت در روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده و با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی، رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود.

این رویداد، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم داده در کشور است تا از تجربیات حاضرین همایش در مواجهه با چالش‌های توسعه محصولات هوش مصنوعی و علوم داده بهره‌مند شوند.

این رویداد حوزه هوش مصنوعی و علوم داده که در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است برای صاحبان کسب‌وکارها، فعالان حوزه هوش مصنوعی، دانشمندان داده، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به این حوزه تا از زبان متخصصان با آخرین تحولات و چالش‌های هوش مصنوعی و علوم داده در کسب‌وکارها آشنا شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.