تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 5:29
220 بازدید
کد خبر : 2671

برگزاری سمینار هوش مصنوعی و علم داده

برگزاری سمینار هوش مصنوعی و علم داده

انجمن علمی دانشجویی علم داده دانشگاه کاشان، سمینار هوش مصنوعی و علم داده را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این سمینار باحضوردکتر مهدی اسماعیلی (دکترای هوش مصنوعی) یکشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://rooydadestan.ir/?p=74810 برای شرکت در این سمینار

انجمن علمی دانشجویی علم داده دانشگاه کاشان، سمینار هوش مصنوعی و علم داده را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این سمینار باحضوردکتر مهدی اسماعیلی (دکترای هوش مصنوعی) یکشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://rooydadestan.ir/?p=74810 برای شرکت در این سمینار ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @ukdsa پیام دهند.

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) که به طور مخفف آن را AI نیز می‌نامند، در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد. البته این قابلیت تفکر با چیزی که ما به عنوان تفکر انسانی می‌شناسیم تا حد زیادی تفاوت دارد، اما در حقیقت سعی دارد تا از آن تقلید کند.

همچنین علم داده مجموعه‌ای از ابزارها، الگوریتم‌ها و اصول یادگیری ماشین است که هدف آن کشف کردن الگو از میان داده‌های خام، دریافت بینش از داده‌ها و به تبع آن پیش‌بینی یک رویداد خاص در آینده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه