تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:30
135 بازدید
کد خبر : 867

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد

تفاهم نامه‌های همکاری در راستای توسعه فناوری هوش مصنوعی میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با پژوهشگاه ICT منعقد شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی ایران با موضوع همکاری جهت استفاده از الگوریتم‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی در فرآیندهای گردآوری و تحلیل داده‌های سلامت و حمایت از پژوهش‌های کاربردی و پروژه‌های تولید محصولات فناورانه ملی هوش مصنوعی و نیز به‌کارگیری محصولات در کاربردهای ملی و بخش سلامت منعقد شد.

توافق‌نامه دیگر با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به استفاده از ظرفیت و تقویت جایگاه مرکز توسعه نوآوری هوش مصنوعی برای توسعه این فناوری می‌شود. در همین حال این تفاهم‌نامه با هدف تأمین مالی و جلب سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی برای راه‌اندازی واحدهای تخصصی نوآوری هوش مصنوعی و اشتراک‌گذاری منابع و زیرساخت‌های لازم با هدف تسهیل‌گری و حمایت از بخش خصوصی استارت‌آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه فناوری و کسب‌وکارهای فضا پایه مبتنی بر هوش مصنوعی منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.