تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 10:23
238 بازدید
کد خبر : 2529

تهیه پرونده‌ فرهنگی برای دانشجویان با استفاده از هوش مصنوعی

تهیه پرونده‌ فرهنگی برای دانشجویان با استفاده از هوش مصنوعی

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی گفت: با استفاده از هوش مصنوعی برای تک‌تک دانشجویان پرونده‌ فرهنگی تهیه و تدوین شده و هر اقدامی که دانشجو در حوزه‌ فرهنگ انجام می‌دهد در آن ثبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، سعداله نصیری قیداری با تشریح عملکرد دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: معاون فرهنگی دانشگاه، بسته‌ فرهنگی بسیار جالبی که نیازمند کار تخصصی مداوم و شامل جریان‌های محتوایی، فناوری، دانشجویی و انگیزشی است برای استفاده‌ی اساتید و دانشجویان آماده کرده‌اند.

وی افزود: در این طرح با استفاده از هوش مصنوعی برای تک‌تک دانشجویان پرونده‌ فرهنگی تهیه و تدوین شده و هر اقدامی که دانشجو در حوزه‌ فرهنگ انجام می‌دهد در آن ثبت می‌شود.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مشابه این اقدام برای اساتید هم طراحی و ۵۳ مورد فعالیت‌ فرهنگی برای ایشان احصاء و امتیازبندی شده است تا بتوانیم در کنار وظایف آموزشی و پژوهشی موظف، فعالیت‌های فرهنگی تعریف و کمّی شده‌ای را هم برای ایشان به‌عنوان وظیفه تعریف کنیم تا در ارتقاء خود بر اساس آن‌ها ارزیابی شوند.

وی ادامه داد: بنا داریم هر سال در کنار تشویق اساتید برجسته و نمونه‌ آموزشی و پژوهشی، از ۵۰ نفر از اساتید نمونه‌ی فرهنگی هم بر اساس کارنامه‌ای که دارند تقدیر کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: این بسته‌ که در حال حاضر تک‌تک دانشجویان، اساتید و کارمندان می‌توانند فعالیت‌های خود را در آن قرار دهند بسیار مفصل است که بنده استفاده از آن را به همه توصیه می‌کنم و معاون فرهنگی وزارت عتف در دیداری که با بنده و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه داشتند، مقرر کردند این بسته‌ی فرهنگی در صورت موفقیت‌آمیز بودن، از طریق این وزارتخانه به دیگر دانشگاه‌ها هم پیشنهاد شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه