تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 5:12
78 بازدید
کد خبر : 2803

توسعه داشبورد مجهز به هوش مصنوعی

توسعه داشبورد مجهز به هوش مصنوعی

شرکت خودروسازی کرایسلر(Chrysler) یا استلانتیس آمریکای شمالی در نمایشگاه CES امسال از یک داشبورد پیشرفته و مجهز رونمایی کرد. به گزارش ایسنا، کرایسلر اولین نمایش‌دهنده مفهومی داخلی آینده‌نگر “سنتز” خود را در CES ۲۰۲۳ معرفی کرده است. این طراحی مفهومی کل داشبورد را به یک صفحه نمایش لمسی غول‌پیکر تبدیل می‌کند که از هوش مصنوعی

شرکت خودروسازی کرایسلر(Chrysler) یا استلانتیس آمریکای شمالی در نمایشگاه CES امسال از یک داشبورد پیشرفته و مجهز رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، کرایسلر اولین نمایش‌دهنده مفهومی داخلی آینده‌نگر “سنتز” خود را در CES ۲۰۲۳ معرفی کرده است. این طراحی مفهومی کل داشبورد را به یک صفحه نمایش لمسی غول‌پیکر تبدیل می‌کند که از هوش مصنوعی پشتیبانی و خودکار عمل می‌کند و خواسته‌ها و نیازهای کاربران را پیش‌بینی می‌کند.

در قلب این داشبورد، سه پلتفرم فناوری مجهز به فناوری هوش مصنوعی قرار دارد که در مجموع به آنها فناوری پیشرفته برای زندگی واقعی(Advanced Technology for Real Life) گفته می‌شود. این سه پلتفرم قرار است به صورت هماهنگ کار کنند تا تجربه رانندگی تقریبا بدون دردسری را به مشتریان ارائه دهند.

کرایسلر اولین برندی خواهد بود که از فناوری‌های جدید STLA در آمریکای شمالی استفاده می‌کند. اتاقک هوشمند STLA چشمگیرترین پلتفرم از این سه است. این سیستم در داخل سنتز به عنوان یک سیستم سرگرمی ۳۷.۲ اینچی که ممکن است کل داشبورد را نیز شامل شود، نشان داده می‌شود. پشت صفحه نمایش STLA ، نرم افزار پیشرفته هوش مصنوعی قرار دارد.

کرایسلر می‌گوید که هوش مصنوعی می‌تواند ترجیحات رابط کاربری مالک خودش را به صورت خودکار یاد بگیرد. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند برای ادغام تقویم‌ها و برنامه‌ریزی خودکار مسیرها با دستگاه دیجیتال مالک همگام شود.

فضای داخلی مجلل سنتز ۱۰۰ درصد پایدار و سازگار با محیط زیست است. روکش صندلی‌ها از چرم گیاهی دباغی شده است و پنل ابزار از ۱۰۰ درصد پلاستیک‌های پسا صنعتی و پلاستیک‌های اقیانوسی ساخته شده است. پوشش بیرونی به رنگ مشکی مات سنتز نیز جذابیت نمایشگر را دو چندان کرده است.

آینده ارائه شده توسط کرایسلر در سنتز بلندپروازانه است. این خودروساز قصد دارد اولین خودروهای مبتنی بر باتری الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند و تا سال ۲۰۲۸ یک خط تولید تمام الکتریکی داشته باشد. 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه