تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 22:21
51 بازدید
کد خبر : 3540

جیمز کامرون فیلمنامه «ترمیناتور» جدید را می‌نویسد

جیمز کامرون فیلمنامه «ترمیناتور» جدید را می‌نویسد

جیمز کامرون به صراحت اعلام کرد چند ماهی است که مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم جدید «ترمیناتور» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هرچند جیمز کامرون اعلام کرده مدتی است در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم جدید «ترمیناتور» است، اما او گفت فعلا برای تمام کردن فیلمنامه دست نگه داشته است.

وی در یک کنفرانس عنوان کرد: این فیلمنامه را با الهام از رشد هوش مصنوعی می‌نویسد، اما وقتی آن را تمام می‌کند که درباره هوش مصنوعی و آینده آن اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد.

در کنفرانس «دنیای تکنولوژی دِل» کامرون گفت که از سه ماه پیش شروع به نوشتن این فیلمنامه کرده اما صبر می‌کند تا ببیند هوش مصنوعی به کجا می‌رسد.

آخرین بار که او درباره «ترمیناتور» اظهار نظر کرد، گفته بود قصد ندارد ادامه این مجموعه را دنبال کند.

در اواخر سال ۲۰۲۲ او گفته بود: روشن نیست بخواهم یک «ترمیناتور» دیگر بسازم یا سعی کنم این مجموعه را دوباره راه بیندازم، ولی اگر هم چنین تصمیمی بگیرم بیشتر درباره هوش مصنوعی خواهد بود تا ربات‌های دیوانه شده.

با توجه به اینکه موضوع هوش مصنوعی از سال پیش با افزایش مواردی از «چت جی‌پی‌تی» به بحث بسیار داغی بدل شده پتانسیل زیادی وجود دارد که کامرون بخواهد به سراغ این موضوع برود.

آخرین فیلم «ترمیناتور» با عنوان «سرنوشت تاریک» با بازی آرنولد شوارتزنگر هرچند با نقدهای مثبت و تحسین طرفداران مواجه شد، اما در گیشه موفق نبود و تنها ۶۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۶۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت که برای این بلاک باستر یک شکست تلقی می‌شود.

این مجموعه فیلم‌ها پس از نمایش «ترمیناتور ۲: روز قضاوت» در سال ۱۹۹۱ رو به افول بوده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه