تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 14:26
250 بازدید
کد خبر : 1797

حذف اشیای زائد از ویدئوها در نسخه جدید «افتر افکت»

حذف اشیای زائد از ویدئوها در نسخه جدید «افتر افکت»

نرم افزار ویرایش ویدئوی افتر افکت از جمله محصولات محبوب شرکت ادوب است که در نسخه تازه آن امکان حذف اشیای زائد و مزاحم از تصاویر ویدئویی گنجانده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، تدوین گران با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانند اشیا و لوازمی را که در ویدئوهای مختلف زائد تشخیص می‌دهند از آنها حذف کنند.

افزودن این خدمات به افتر افکت ادوب با استفاده از فناوری هوش مصنوعی sensei ممکن شده است. تا پیش از این انجام چنین کاری با دستکاری فریم به فریم تصاویر ویدئویی ممکن بود که کاری وقت گیر، پرهزینه و غیردقیق محسوب می‌شد.

فناوری یادشده با ردگیری و تعقیب شیء انتخاب شده برای حذف از ویدئو آن را به طور کامل از قاب تصویر حذف می‌کند، حتی اگر شیء یادشده به طور مرتب در ویدئو جابجا شود. ادوب از سال ۲۰۱۷ از برنامه ریزی برای ارائه این خدمات خبر داده و حتی آن را به طور آزمایشی عرضه کرده بود.

البته ادوب امکانات دیگری را هم به نرم افزار افتر افکت اضافه کرده که به خصوص برای استفاده سازندگان کلیپ‌های بصری و کوتاه مفید است. این امکانات که با استفاده از هوش مصنوعی به افترافکت اضافه شده‌اند، سازماندهی و مرتب سازی تصاویر مورد استفاده در کلیپ‌ها را بر مبنای آهنگ خوانده شده ساده‌تر می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.