تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 6:18
152 بازدید
کد خبر : 3249

درآمد آلفابت بهتر از حد انتظار بازار شد

درآمد آلفابت بهتر از حد انتظار بازار شد

درآمد سه ماهه نخست آلفابت (شرکت مادر گوگل)، تحت تاثیر افزایش درآمد تبلیغاتی و تقاضای با ثبات برای خدمات ابری این شرکت، فراتر از برآورد بازار بود. به گزارش ایسنا، این شرکت همچنین برنامه بازخرید سهام به ارزش ۷۰ میلیارد دلار را اعلام کرد که افزایش حدود سه درصدی قیمت سهام این شرکت در معاملات

درآمد سه ماهه نخست آلفابت (شرکت مادر گوگل)، تحت تاثیر افزایش درآمد تبلیغاتی و تقاضای با ثبات برای خدمات ابری این شرکت، فراتر از برآورد بازار بود.

به گزارش ایسنا، این شرکت همچنین برنامه بازخرید سهام به ارزش ۷۰ میلیارد دلار را اعلام کرد که افزایش حدود سه درصدی قیمت سهام این شرکت در معاملات روز سه شنبه را به دنبال داشت.

آگهی‌دهندگان که به عمده فروش آلفابت کمک کردند، بودجه‌های خود را از مدل‌های تبلیغاتی آزموده نشده، به پلتفرم‌های ثابت شده‌ای مانند محصولات گوگل و یوتیوب تغییر دادند.

در این بین، آلفابت به دنبال کنترل شدید هزینه‌ها در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به رکود بوده و در ژانویه تصمیم گرفت حدود ۱۲۰۰۰ موقعیت شغلی را تعدیل کند.

این شرکت همچنین در رقابت برای جبران عقب ماندن از بینگ مایکروسافت و شرکت OpenAI که سازنده نرم افزار چت جی‌پی‌تی است، تمرکزش به هوش مصنوعی را بیشتر کرده است.

آمار رفینیتیو نشان داد درآمد آلفابت در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس، به ۶۹.۷۹ میلیارد دلار رسید که بالاتر از برآورد ۶۸.۹۵ میلیارد دلار تحلیلگران از درآمد این شرکت بود.

بر اساس گزارش رویترز، آلفابت سود خالص ۱۵.۰۵ میلیارد دلار را برای سه ماهه نخست سال میلادی جاری در مقایسه با ۱۶.۴۴ میلیارد دلار در مدت مشابه سال ۲۰۲۲، گزارش کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه