تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:59
258 بازدید
کد خبر : 600

دوربین خودکار هوش مصنوعی لحظات به یاد ماندنی را ثبت می‌کند

دوربین خودکار هوش مصنوعی لحظات به یاد ماندنی را ثبت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، دوربین مذکور توسط شرکت کنون تولید شده و هوش مصنوعی آن قادر به تهیه عکس و ویدئو به صورت خودکار از لحظات و موقعیت‌های ارزشمند است. این دوربین که پاورشات پی ایکس نام دارد، با بررسی حالات چهره افراد و کنترل مداوم آن در نهایت به صورت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، دوربین مذکور توسط شرکت کنون تولید شده و هوش مصنوعی آن قادر به تهیه عکس و ویدئو به صورت خودکار از لحظات و موقعیت‌های ارزشمند است.

این دوربین که پاورشات پی ایکس نام دارد، با بررسی حالات چهره افراد و کنترل مداوم آن در نهایت به صورت خودکار لحظه مناسب برای عکاسی یا فیلم برداری را انتخاب می‌کند.

لنزهای ۱۹ و ۵۷ میلیمتری این دوربین قادر به تهیه تصاویر و ویدئوهای ۳۴۰ درجه است. قدرت زوم اپتیکال این دوربین ۳X قدرت زوم دیجیتال آن ۴X است. دوربین یادشده قادر به دریافت فرامین صوتی نیز هست تا بتواند لحظه‌ای را که کاربر مدنظر دارد ثبت کند و به طور خودکار عمل نکند.

حسگر ۱/۲.۳ CMOS، موتور پردازشگر Digic ۷، امکان ثبت ۶۰ فریم ویدئویی در ثانیه، شارژ باتری به مدت ۵ ساعت، کارت حافظه میکرو اس دی و امکان اتصال بی سیم به گوشی‌های اندرویدی و آی او اس برای به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی از جمله امکانات گوشی مذکور است. دوربین یادشده را می‌توان به عنوان وب کم برای ویندوز ۱۰ به کار گرفت. قیمت این دوربین ۵۵۰ دلار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه