تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 7:55
280 بازدید
کد خبر : 2635

دوره «آشنایی با هوش مصنوعی» برگزار می‌شود

دوره «آشنایی با هوش مصنوعی» برگزار می‌شود

کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، دوره «آشنایی با هوش مصنوعی» ویژه دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، از آنجایی که بحث هوش مصنوعی در تمامی علوم کاربرد دارد، یکی از خلأهای آموزشی موجود نبود آموزش‌های هوش مصنوعی ویژه افراد فعال در رشته‌های غیر مهندسی جهت انجام

کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، دوره «آشنایی با هوش مصنوعی» ویژه دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، از آنجایی که بحث هوش مصنوعی در تمامی علوم کاربرد دارد، یکی از خلأهای آموزشی موجود نبود آموزش‌های هوش مصنوعی ویژه افراد فعال در رشته‌های غیر مهندسی جهت انجام کارهای میان رشته‌ای، است و اکثر آموزش‌های موجود در زمینه هوش مصنوعی ویژه افراد رشته های مهندسی هستند.

در این دوره شرکت کنندگان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یا هر گونه پیش‌نیاز قبلی با مهم‌ترین و جدیدترین مباحث هوش مصنوعی مانند مفاهیم شبکه‌های عصبی مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق آشنا می‌شوند و در انتهای دوره خواهند توانست قدرت ایده‌پردازی خود را در حل چالش‌های رشته خود با استفاده کاربردی از هوش مصنوعی افزایش دهند.

دوره «آشنایی با هوش مصنوعی» با ارائه علیرضا کیانفر ـ منتور بین‌المللی استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی، ۱ و ۲ آذر از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰  و ۳ آذر از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰، برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام در این کارگاه تا ۲۰ آبان ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://rooydadestan.ir/?p=74818 مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.