تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 22:21
144 بازدید
کد خبر : 3538

رویداد توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های هلال احمر برگزار می شود

رویداد توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های هلال احمر برگزار می شود

«رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر» با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «طراحی محصولات و سامانه‌های نوین امداد و نجات»، «هوش مصنوعی و سامانه‌های شبیه‌ساز در آموزش همگانی و تخصصی»، «فناوری‌های نوین و هوشمند در مدیریت بحران»، «نقش هوش مصنوعی و پیشگیری از حوادث انسان ساخت»، «طراحی محصولات و تجهیزات هوشمند در توانبخشی و تجهیزات پزشکی»، «هوش مصنوعی و کاربرد آن در مخاطرات طبیعی»، «سامانه‌های نوین و هوشمند برای هشدار بروز حوادث طبیعی»، «سامانه های نوین و هوشمند برای پیش بینی حوادث طبیعی» و «هوش مصنوعی و کاربرد آن در ارتقاء آمادگی در برابر حوادث» محورهای این رویداد است.

شرکت های دانش بنیان، فناوران و صاحبان ایده و محصول مخاطبان اصلی این رویداد فناورانه هستند که می‌توانند با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود نقشی اثرگذار در توسعه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر داشته باشند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد که با هدف توسعه امداد و نجات و فعالیت‌های بسردوستانه برگزار می‌شود تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه