تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 5:15
219 بازدید
کد خبر : 2787

فراخوان همکاری در سلسله وبینارهای‌ جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت

فراخوان همکاری در سلسله وبینارهای‌ جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت با همکاری بنیاد ملی نخبگان ذیل طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی) برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران یک مسابقه مسئله‌محور در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان است که با همکاری جمعی از شرکت‌ها، مجموعه‌های دانش‌بنیان و نهادها به

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت با همکاری بنیاد ملی نخبگان ذیل طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران یک مسابقه مسئله‌محور در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان است که با همکاری جمعی از شرکت‌ها، مجموعه‌های دانش‌بنیان و نهادها به عنوان برگزارکننده و حامی به طور سالانه در کشور برگزار می‌شود.

این مسابقه فرصتی ارزشمند و تجربه‌ای رقابت‌محور به منظور آشنایی افراد علاقه‌مند به حوزه هوش مصنوعی با این مبحث و گسترش دانش و توانایی‌ها و همچنین ایجاد بستر اشتغال آنان است.

در این رویداد رقابتی آموزشی غیرحضوری، ابتدا دانش و مهارت لازم به شرکت‌کنندگان ارائه شده و سپس در قالب یک مسابقه تیمی فردی طرح مسئله می‌شود تا علاوه بر ارزیابی و استعدادسنجی افراد مشکلات روز حوزه‌های تخصصی مورد بحث به وسیله هوش مصنوعی مرتفع شود.

در سال جاری مسئله مسابقه IAAA در حوزه سلامت تعریف شده است و تیم‌های برتر در پایان مسابقه، علاوه بر جوایز نقدی و غیرنقدی می‌توانند یکی از کاربردهای جذاب هوش مصنوعی در صنعت سلامت را تجربه کنند و نیز از فرصت‌های جانبی فراهم شده مانند امکان همکاری با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری و همچنین دریافت امتیاز نخبگانی استفاده کنند.

علاوه بر آن، دبیرخانه اجرایی جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران با همکاری بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد برای مسابقه IAAA حوزه پزشکی و به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان، دانش‌آموختگان و افراد علاقه‌مند به هوش مصنوعی در رشته‌های فنی و مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی، سلسله وبینارها یا ورکشاپ‌های چند ساعته با محوریت هوش مصنوعی را با حضور جمعی از صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه برگزار کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، اساتید و صاحب‌نظران در داخل و خارج از کشور در صورت تمایل به ایفای نقش به عنوان سخنران و ارائه فعالیت‌های مرتبط خود در این زمینه، می توانند رزومه و موضوع پیشنهادی خود را در قالب تجارب عینی در فعالیت‌های پژوهشی شغلی با در نظرگرفتن فناوری و جذابیت آن برای مخاطبان مسابقه، به آدرس support@iaaa.ai ایمیل کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه https://iaaa.ai مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۶۵۱۶۰تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.