تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 6:12
252 بازدید
کد خبر : 2507

فرمان صوتی در ربات تلفن اینترنتی

فرمان صوتی در ربات تلفن اینترنتی

ربات تلفن اینترنتی یک خط تلفن ثابت با امکان سانترال دیجیتال است. تا این جای صحبت اصلا عجیب نیست. ویژگی اختصاصی تلفن اینترنتی آن را فوق‌العاده می‌کند. جدیدترین قابلیت تلفن اینترنتی امکان دریافت فرمان صوتی است یعنی شما می‌توانید به تلفن خودتان دستور بدهید به چه کاربری متصل شود. به گزارش ایسنا به نقل از

ربات تلفن اینترنتی یک خط تلفن ثابت با امکان سانترال دیجیتال است. تا این جای صحبت اصلا عجیب نیست. ویژگی اختصاصی تلفن اینترنتی آن را فوق‌العاده می‌کند. جدیدترین قابلیت تلفن اینترنتی امکان دریافت فرمان صوتی است یعنی شما می‌توانید به تلفن خودتان دستور بدهید به چه کاربری متصل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از نت کال، ویژگی فرمان صوتی توسط هوش مصنوعی در تلفن اینترنتی گسترش داده شده است و شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی احساس ویژه‌ای به مشتریان خودتان بدهید. حتی تصورش هم جالب است. به سیستم تلفن خودتان دستور بدهید که به کدام بخش وصل بشود. از جمله ویژگی‌های اختصاصی ربات تلفن اینترنتی این است که در همه جای ایران قابل استفاده است و شما برای نصب و استفاده از آن نیاز به هیچ سخت افزاری ندارید.

سانترال تلفن اینترنتی چطور به شما کمک می‌کند؟

آرزوی همه انسان‌ها این بوده که یک ربات هوشمند یاریگر او باشد و کارهای انسان را انجام دهد. ربات هوشمند هنوز ظرف‌ها را نمی‌شوید ولی تلفن شما را جواب می‌دهد پاسخ مشتری شما را می‌دهد و از او می‌خواهد که بگوید با کدام بخش کار دارد. تا اینجای صحبت شما یک هزینه نیروی انسانی، بیمه و مالیات پیش افتاده‌اید. از جمله امکانات دیگری که ربات هوشمند دارد می‌توان به ضبط مکالمات، تنظیم ساعت پاسخگویی و گزارش‌گیری لحظه‌ای کارمندان اشاره کرد. با این قابلیت‌ها کسب و کار شما نظم می‌گیرد. شما همواره از نحوه کار کارمندان خود مطلع هستید. امکان شنود و استماع صوت‌های ضبط شده را دارید و می‌توانید کیفیت پاسخ‌دهی کارمندان‌تان را کنترل کنید. نحوه و سبک فروش را ارتقا بدهید و در صورت لزوم نوع و نحوه فروش را بهبود بدهید.

به جرأت می‌توان گفت استفاده از هوش مصنوعی در همه چیز ممکن شده است شما به راحتی می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید و در سیستم‌های کاری خودتان آن را به کار ببرید. هوش مصنوعی برای ساختار تلفنی و سانترال دیجیتال برای اولین بار است که در سرویس‌های تلفن اینترنتی استفاده می‌شود. قابلیت فرمان صوتی شروع یک حرکت بزرگتر است که می‌تواند منجر به فروش تلفنی توسط ربات هوشمند شود.

 البته در سرویس فعلاً ربات هوشمند قادر به پاسخگویی و تشخیص صوت شماست تا شما بتوانید مسئله نیروی انسانی پاسخگویی تلفنی را رفع کنید. با استفاده از ربات هوشمند دیگر نیازی نیست که پاسخگوی تلفن باشد و تماس را به بخش دیگر منتقل کند بلکه این ربات هوشمند است که تماس ورودی را پاسخ می‌دهد. شما یک هزینه کارمند پاسخگو، بیمه و مسائل مشابه بی‌نیاز خواهید شد. در سطح دنیا شرکت‌های دیگری اقدام به ساخت چنین سرویسی کرده‌اند و این سرویس را به صورت ابری ارائه می‌کنند ولی در سطح ایران الو۰۲۱ اولین شرکت ارائه‌دهنده ربات تلفنی است.

سانترال دیجیتال و هوش مصنوعی

 سانترال دیجیتال موضوع تازه و تکنولوژی نوین در ایران است البته این تکنولوژی بیشتر از ۱۰ سال است که باعث حذف سانترال‌های آنالوگ شده است. با حذف سانترال‌های آنالوگ و اضافه‌شدن تلفن‌های ابری به ساختار اینترنت کشوری سانترال دیجیتال رونق گرفته و محبوبیت پیدا کرده است. سانترال دیجیتال همان سیستم سانترال قدیمی است با این تفاوت که دیگر شما نیازی به نصب تجهیزات و سخت‌افزار نخواهید داشت. یک سر شماره تلفن به شما اختصاص می‌یابد که توسط سانترال دیجیتال راه‌اندازی می‌شود و امکانات متنوع یک سانترال را خواهید داشت. تلفن اینترنتی الو۰۲۱ به قابلیت سانترال دیجیتال خود رنگ و بوی بهتری نیز داده است. افزودن هوش مصنوعی به سانترال دیجیتال باعث شده که یک ربات خدمتگزار به نام ربات تلفن فعال شود و امکانات ویژه در اختیار شما قرار بگیرد.

فرمان صوتی در ربات تلفن اینترنتی

 تلفن اینترنتی کلمه‌ای است که در کنار تلفن مجازی این روزها در بین کسب و کارها زیاد شنیده می‌شود. تلفن اینترنتی علاوه بر قابلیت‌های عمومی صف تماس، انتقال تماس، انتظار تماس، صوت گویا قابلیت انحصاری خودش را نیز دارد.

  •  ضبط مکالمات
  •  ارسال پیامک صوتی
  •  ارسال تماس تایید هویت (تماسک)
  • منو صوتی ابری
  •  گزارش لحظه‌ای کارمندان
  •  ربات هوشمند
  • فرمان صوتی
  • پشتیبانی فعال
  •  شماره تلفن اختصاصی

 قابلیت‌های فراوان تلفن اینترنتی را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی و اجرا روی بستر اینترنت همه شرکت‌ها داشته باشید. کسب و کار شما مهم است خودتان را محدود به یک جا نکنید و در همه ایران شرکت فعال داشته باشید.

فرمان صوتی در ربات تلفن اینترنتی

چطور فرمان صوتی را به تلفن شرکت خودمان متصل کنیم؟

 هوش مصنوعی فرمان صوتی در تلفن اینترنتی به عنوان امکان ویژه راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید با خرید سرویس طلایی تلفن اینترنتی این شماره را به همراه خط طلایی داشته باشید. همچنین می‌توانید قبل از خرید یکبار سرویس تلفن اینترنتی را تست و آزمایش کنید. عموما خطوط توسط شرکت‌های متوسط و بزرگ به صورت چند کاناله خریداری می‌شود. به این معنی که یک خط  با چند تماس همزمان می‌تواند تماس ورودی شما را بدون محدودیت و اشغالی داشته باشید. خطوط شرکتی با ده کانال به معنی ده تماس ورودی بدون اشغالی و ده تماس خروجی بدون اشغالی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه