تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 - 6:18
97 بازدید
کد خبر : 2562

مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در پزشکی

مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در پزشکی

کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در پزشکی (AIMS۲۰۲۲) هفتم تا نهم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا اول آذرماه سال جاری به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند. به گزارش ایسنا، هوش مصنوعی موضوعی است که در سال‌های اخیر مورد توجه سیاستمداران و پژوهشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده روزافزون از

کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در پزشکی (AIMS۲۰۲۲) هفتم تا نهم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا اول آذرماه سال جاری به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، هوش مصنوعی موضوعی است که در سال‌های اخیر مورد توجه سیاستمداران و پژوهشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده روزافزون از ابزارهای هوشمند از یک سو و ظهور گفتمان هوش مصنوعی در زبان دولتمردان از سوی دیگر منجر شده است تا این علاقه و توجه دوچندان شود.

در این بین کمیته تعالی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تعالی AIMS درصدد است برنامه‌های ترویجی خود را در سطح محققان علاقه‌مند به هوش مصنوعی در علوم پزشکی در سراسر جهان توسعه دهد. این در حالی است که بر اساس سیاست‌های کلان کشور بایستی بتواند تا سال ۱۴۱۰ جزء ۱۰ کشور برتر این حوزه در سراسر جهان باشد و از طرف دیگر هدف اصلی کمیته تعالی هوش مصنوعی کسب درآمد بالای چهار بیلیون دلار در علوم پزشکی با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی است.

یکی از فعالیت‌های این کمیته برگزاری کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در پزشکی (AIMS2022) در تاریخ هفتم لغایت نهم دی‌ماه سال جاری است. هدف اصلی این کنگره برقراری ارتباط با محققان فعال و علاقه‌مندان به این حوزه و نیز شناسایی نقاط ضعف، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو است.

این کنگره در محورهای علمی «تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی»، «هوش مصنوعی در پزشکی»، «سلامت هوشمند» و «راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی» در کیش برگزار می‌شود.

پژوهشگران می‌توانند تا اول آذرماه سال جاری، نسبت به ارسال مقاله به وبسایت این کنگره اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.