تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 5:12
180 بازدید
کد خبر : 2885

می‌خواهیم پرچم‌دار دانش هوش مصنوعی و مروج آن در کشور باشیم

می‌خواهیم پرچم‌دار دانش هوش مصنوعی و مروج آن در کشور باشیم

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: درصدد هستیم در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشیم. به گزارش ایسنا، دکتر منصور انبیاء در آیین تجلیل از عوامل برگزاری همایش تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده که در سالن جلسات ریاست این دانشگاه برگزار شد،

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: درصدد هستیم در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشیم.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور انبیاء در آیین تجلیل از عوامل برگزاری همایش تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده که در سالن جلسات ریاست این دانشگاه برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به دانش هوش مصنوعی، از برگزاری همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و پایه‌گذاری مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند در این دانشگاه، ابراز خرسندی کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران، درصدد است در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: از نظر من، هوش مصنوعی از بهترین سرفصل‌های کاری دانشگاه محسوب می‌شود و بذری است که پر بار خواهد بود.

در این مراسم، دکتر محمدرضا قاسمی، دبیر نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده و رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر بهروز مینایی بیدگلی، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و رئیس هیات امنای مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران، گزارش کوتاهی از فعالیت و اقدامات انجام شده در راستای اهداف مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه از زمان افتتاح این مرکز تاکنون در قالب ۶ کارگروه اندیشه‌ورزی، کاربردی‌سازی، روایت‌سازی پیشرفت، مدیریت و زیرساخت، ارتباطات و امور بین‌الملل و شبکه دانشجویی ارائه کردند.

در انتهای این مراسم، رئیس دانشگاه علم و صنعت با اهدای لوح و هدیه، از دست اندرکاران برنامه‌ریزی و عوامل اجرایی برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده تجلیل کرد.

به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، نشست تخصصی «هوش مصنوعی؛ فرهنگ و حکمرانی آینده»، همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و نوآوری در تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور اندیشمندان و فرهیختگان و با مشارکت نهادهای علمی و تحقیقاتی، در این دانشگاه برگزار شد که طی آن، ضمن تجلیل از مقام علمی دانشمند شهید دکتر محسن فخری‎زاده، مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح شد و تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فناوری‌های دیجیتالی و هوشمندسازی، بین مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به امضا رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه