تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 7:53
235 بازدید
کد خبر : 2934

نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر

نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان شهردار شاهین‌شهر از برگزاری نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر خبر داد. سعید ابریشمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه شاهین‌شهر با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان به منظور احداث و راه‌اندازی موزه ملی دستاوردهای علمی در این شهر، اظهار کرد: کالبد فرهنگی شاهین‌شهر با توجه به

ایسنا/اصفهان شهردار شاهین‌شهر از برگزاری نخستین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر خبر داد.

سعید ابریشمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه شاهین‌شهر با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان به منظور احداث و راه‌اندازی موزه ملی دستاوردهای علمی در این شهر، اظهار کرد: کالبد فرهنگی شاهین‌شهر با توجه به تنوع قومیتی و وجه تسمیه شهر دانش و خلاقیت برای آن فرصتی مغتنم در راستای برندسازی در حوزه علمی و پژوهشی است. به همین دلیل برگزاری اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر پیش درآمد احداث موزه ملی دستاوردهای علمی شاهین‌شهر در ۲۶ بهمن خواهد بود.

وی متاورس را دنیایی ماورای دنیای حقیقی برشمرد و افزود: باوجود تأثیر غیرقابل انکار متاورس در فرهنگ و جامعه جهانی می‌توان آن را تمدن‌ساز دنیای آینده دانست. تمرکز بر ترویج دانش و افزایش آگاهی در این حوزه می‌تواند بسترساز بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا در تحقق هویت‌های فردی، توکن‌های دیجیتال، رمز ارزها و مهم‌تر از همه حضور فزاینده و رو به رشد محصولات آن باشد.

شهردار شاهین‌شهر با بیان این که این همایش یک روزه برگزار می‌شود، ادامه داد: در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس حسین ملازاده رئیس ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و مهدی حاتمیان، مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات از سخنرانان اصلی بوده و ۵ کارگاه تخصصی با موضوعاتِ هوش تجاری، افق‌های کاربرد قرارداد هوشمند و متاورس در مدیریت خدمات شهری، کاربرد اقتصاد دیجیتال در هوش مصنوعی، متاورس و کارگاه هوش مصنوعی صنعتی در آن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک  https://forms.gle/yGfX1hxeBwTyg6LR7 در این همایش ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.