تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 13:51
273 بازدید
کد خبر : 1877

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

Dahua در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی‌های فروش محصول و خدمات دارد که کشور ما نیز در این لیست قرار دارد، برای آشنایی با نمایندگی داهوا در ایران این مطلب را بخوانید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، Dahua یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در حوزه طراحی و تولید محصولات سامانه نظارت تصویری در جهان است. خرید از نمایندگی داهوا می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت آسوده کند. محصولات تولید شده در این شرکت به دلیل کیفیت بالا در ساخت، در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. بطور کلی محصولات این شرکت شامل مجموعه کاملی از دستگاه‌ها و نرم افزارهای امنیتی پیشرفته است که با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند. فعالیت‌های این برند به این موارد ختم نمی‌شود و این شرکت سال‌هاست که در حوزه تولید سامانه‌های هوشمند ترافیک، سامانه خانه هوشمند و بطور کلی تمام سامانه‌های هوشمند و امنیتی مربوط به دوربین فعالیت می‌کند.

شرکت داهوا

شرکت Dahua Technology در حوزه طراحی و تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری فعالیت می‌کند و بنا به گزارش‌های بین‌المللی جزو ۳ شرکت برتر دنیا در این حوزه می‌باشد. این شرکت چینی در سال ۲۰۰۱ با هدف ارائه خدمات و محصولات سامانه‌های نظارت تصویری به سراسر جهان تاسیس شد. شایان ذکر است طبق آخرین آمارها این شرکت چینی، جزو ۵۰ شرکت برتر در جهان است که در حوزه کاری خود از پیشروترین شرکت‌ها به‌شمار می‎آید. تمام محصولات تولید شده در این شرکت مربوط به مسائل نظارت امنیتی و تصویری است که مواردی مثل انواع دوربین‌های امنیتی، هارد، مانیتور و کنترلر را شامل می‌شود. این شرکت چینی تمام خدمات و محصولات خود را در سراسر جهان به واسطه نمایندگی داهوا ارائه می‌کند که با خدمات پس از فروش همراه هستند.

علت عمده پیشرفت این شرکت و دست یافتن به رتبه‌های بالا در بین شرکت‌های تکنولوژی، سرمایه گذاری عظیم این شرکت روی بخش تحقیق و توسعه است. همین امر موجب شده تا محصولات Dahua از تکنولوژی نوین و کیفیت بالایی برخوردار باشند که در نهایت، سبب شده تا این شرکت از پیشروترین شرکت‌ها در عرصه مسائل امنیتی باشد.

محصولات داهوا

Dahua در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم نظارت امنیتی فعالیت می‌کند؛ اما فعالیت این شرکت چینی به همین جا ختم نمی‌شود. داهوا یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه تولید سامانه‌های هوشمند تصویری در سراسر جهان است که خدمات خود را به واسطه نمایندگی داهوا ارائه می‌دهد. دایره فعالیت این شرکت محدود به طراحی و تولید ابزار و دستگاه‌های امنیتی بوده و تمام محصولات، برای نظارت تصویری می‌باشند. دوربین داهوا را می‌توان محبوب‌ترین محصول تولید شده توسط این شرکت عنوان کرد اما به‌طور کلی محصولات این شرکت عبارت‌اند از:

سیستم های نظارت تصویری CCTV

سیستم حمل و نقل هوشمند SMART TRAFFIC

سیستم های ساختمان هوشمند BMS

کنترل دسترسی ACCESS CONTROL

در بازکن تصویری INTERCOME

سیستم دزدگیر ALARM SYSTEM

قفل های هوشمند SMART LOCK

دوربین داهوا

دوربین‌های امنیتی و نظارتی Dahua جزو برترین دوربین‌های امنیتی هستند که از تکنولوژی‌های نوین روز دنیا بهره می‌برند. این دوربین‌ها می‌توانند تمام نیازهای مربوط به سامانه‌های هوشمند تصویری را برطرف کنند. برای خرید دوربین داهوا حتما از نمایندگی داهوا استفاده کنید تا در درجه اول از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید و در گام بعدی، خدمات پس از فروش محصولات شامل خرید شما شود.

ویژگی‌های محصولات Dahua

در یک کلام عامل فروش بالای محصولات این شرکت مربوط به قیمت مناسب آن‌ها در عین کیفیت بالا است. البته باید بدانید طبق سیاست‌های کلی این شرکت، محصولات آن در سه سطح ارزان، حرفه‌ای و صنعتی تولید می‌شود که قطعا کیفیت و قیمت متفاوتی از یکدیگر خواهند داشت. در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های مهم محصولات داهوا اشار خواهیم کرد.

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

داهوا به‌عنوان مخترع فناوری HDCVI در جهان شناخته می‌شود که این فناوری را به‌عنوان یک استاندارد جهانی آزاد معرفی کرده است. با این که Dahua صاحب امتیاز این تکنولوژی است؛ اما به دلیل اعلام آزاد بودن این تکنولوژی هر شخص ثالثی از جمله تولیدکنندگان رقیب نیز به این فناوری دسترسی دارند.

کیفیت ساخت بالا

پیش‌تر به سرمایه‌گذاری این شرکت چینی روی بخش تحقیق و توسعه اشاره کردیم. ابتدای کار و در سال ۲۰۰۱ این شرکت با هدف ارائه انواع خدمات و محصولات نظارت تصویری شروع به کار کرد و به دلیل سرمایه گذاری عظیم در توسعه محصولات خود، موفق شد جایگاه خود را در بازار پیدا کند. تمامی محصولات از جمله دوربین داهوا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند اما توجه داشته باشید برای اطمینان از اصالت کالا حتما محصولات خود را از نمایندگی داهوا تهیه کنید تا از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

طول عمر بالا

یکی از فاکتورهای خرید برای انواع محصولات و تکنولوژی، طول عمر زیاد آن محصول می‌باشد. خوشبختانه شرکت Dahua باتوجه به برخورداری از بخش کنترل کیفیت حرفه‌ای، موفق به تولید محصولاتی بادوام و بدون نقص شده که در نهایت همین ویژگی‌ها منجر به فروش بالای محصولات این شرکت شده است.

تکنولوژی روز دنیا

موسسه‌های تحقیقاتی این شرکت شامل موسسه‌های فناوری پیشرفته از جمله، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud می‌باشد. لازم به ذکر است این شرکت بیش از ۷۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه، برای توسعه محصولات و خدمات خود دارد و همین عوامل موجب شده تا Dahua، همیشه جزو پیشروترین شرکت‌های امنیتی در جهان باشد. قسمت توسعه و تحقیقات این شرکت چینی روی بخش‌های مختلفی از تکنولوژی‌های روز مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، خدمات رایانش ابری، خدمات ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان نرم‌افزاری و … فعالیت می‌کنند که نتیجه کار آن‌ها منجر به تولید محصولات باکیفیت همراه با جدیدترین تکونولوژی روز دنیا شده است.

نمایندگی داهوا در ایران

Dahua در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی‌های فروش محصول و خدمات دارد که کشور ما نیز در این لیست قرار دارد. همه محصولات ارائه شده توسط نمایندگی داهوا، شامل گارانتی هستند و خدمات پس از فروش دارند. انواع دوربین داهوا با جدیدترین متدهای روز دنیا تولید می‌شوند و همه آن‌ها موفق به کسب گواهینامه‌های بین‌المللی مثل ISO۹۰۰۱ شده‌اند. این شرکت چینی باتوجه به سیاست‌هایی که دارد در کشورهای مختلف با شرایط متفاوتی نیز اقدام به ارائه خدمات می‌کند. برای مثال؛ ممکن است خدماتی که در کشور چین ارائه می‌شود با خدمات این شرکت در ایران متفاوت باشد. پس اگر قصد خرید محصولات این شرکت از نمایندگی داهوا را دارید، حتما قبل از خرید از شرایط فروش نمایندگی اطلاعات کافی را دریافت کنید.

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

ارائه محصولات و خدمات

تمام محصولات شرکت Dahua از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند اما این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان خود اقدام به گارانتی محصولات خود نموده است. این شرکت در سراسر دنیا بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند فعال دارد که خدمات و محصولات داهوا را ارائه می‌دهد. نکته‌ای که در تهیه این محصولات باید به آن توجه کنید، خرید از نمایندگی داهوا است تا موفق به استفاده از گارانتی محصولات شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه داهوا به آدرس اینترنتی https://www.hik-look.com/ مراجعه فرمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.