همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی حمایت می‌کند

مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول با همکاری دانشگاه امیرکبیر از چالشهای هوش مصنوعی پیش‌بینی میزان مصرف اینترنت مشترکان همراه اول و جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این چالش متخصصان هوش مصنوعی در دو حوزه مهم و کاربردی AI شامل پیش بینی سری های زمانی و پردازش گفتار به رقابت می پردازند.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که به طیف وسیعی از مردم خدمات متنوع ارتباطی نظیر اینترنت را ارائه می دهد، در نظر دارد با شناسایی بهترین استراتژی های مبتنی بر هوش مصنوعی، به افزایش بهره وری، ارائه خدمات متنوع و بهینه و ایجاد تجربه کاربری عالی در سطوح کاربری مختلف بپردازد.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) یا Amirkabir Artificial Intelligence Competitions (AAIC) مجموعه ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

ششمین دوره این مسابقات با همکاری و حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، حول مسائل واقعی این شرکت برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی aaic.aut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر ۵۴۱۴۰۹۷

برچسب‌ها