تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:08
209 بازدید
کد خبر : 351

۶ مورد از ویژگی‌های نرم‌افزار ERP مایکروسافت

۶ مورد از ویژگی‌های نرم‌افزار ERP مایکروسافت

نرم‌افزار Microsoft Dynamics ۳۶۵ Business Central راه‌حل ابری یکپارچه و قابل درکی را در اختیار سازمان‌هایی قرار می‌دهد که بازار متوسط دارند. به گزارش ایسنا بنابر اعلام سامیکس، نرم‌افزار Dynamics ۳۶۵ Business Central مانند سایر نرم افزارهای ERP توانایی‌های مالی و مدیریتی خوبی در زمینه‌ی مدیریت زنجیره‌ی تأمین فراهم می‌آورد. با این نرم‌افزار می‌توانید: فعالیت‌های

نرم‌افزار Microsoft Dynamics ۳۶۵ Business Central راه‌حل ابری یکپارچه و قابل درکی را در اختیار سازمان‌هایی قرار می‌دهد که بازار متوسط دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سامیکس، نرم‌افزار Dynamics ۳۶۵ Business Central مانند سایر نرم افزارهای ERP توانایی‌های مالی و مدیریتی خوبی در زمینه‌ی مدیریت زنجیره‌ی تأمین فراهم می‌آورد. با این نرم‌افزار می‌توانید:

  • فعالیت‌های مالی مانند مدیریت دفتر کل حسابداری، حساب‌های پرداختنی/دریافتنی، دارایی‌های ثابت، حساب بانکی، و غیره را انجام دهید.
  • ابعادdimensions  جدیدی را به دفتر کل اضافه کنید که امکان بررسی داده‌ها به شیوه‌های جدید را فراهم می‌آورند.
  •  کارآیی کلی مدیریت ارتباط با مشتری را در مدیریت فرصت‌ها، برنامه‌های تبلیغاتی و مخاطبین افزایش دهید.
  • با مدیریت سفارش خرید و فروش، زنجیره‌ی تأمین خود را خودکار و ساده کنید.
  • داده‌های کارکنان را به‌کمک بخش‌های منابع انسانی ردیابی کنید.
  • با استفاده از صفحه‌ی مدیریت پروژه، ضایعات فرآیند را کاهش دهید و میزان پیشرفت و نتایج را به‌دقت پیش‌بینی کنید.

ویژگی‌های ارزشمند

برخی از بهترین ترکیب‌های نرم‌افزاری که کمکتان می‌کنند بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری روی این نرم‌افزار ببرید، عبارت هستند از:

Business Central + Power BI

Power BI (ابزار مایکروسافت برای تجزیه‌و تحلیل داده) به تنهایی ابزار جالبی است، اما وقتی با نرم افزار Business Central ترکیب شود، می‌تواند تحلیل‌های داده‌ای دقیق، مناسب و به‌موقع ارائه دهد. هنگامی‌که این دو نرم‌افزار ادغام شوند، محتوای Power BI مستقیماً در Business Central ظاهر می‌شود، بنابراین برای دستیابی به تجزیه‌وتحلیل‌های هدفمند، مجبور نیستید برنامه را ترک کنید. یک ویژگی بهتر آن‌که، Power BI داده‌ها را از همه‌ی برنامه‌های مایکروسافت استخراج می‌کند (نه فقط Business Central)، بنابراین به‌سرعت می‌توانید تصویر کاملی از کسب‌وکارتان در آن لحظه دریافت کنید.

این ویژگی فقط برای موضوعات کلان نیست. وقتی روی موارد مختلف گزارش  Power BI کلیک می‌کنید (مانند محصولات یا تراکنش‌ها)، به‌سرعت موضوعات مرتبط با آن مورد خاص را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال، با کلیک روی موجودی یک کالا، سطح موجودی فعلی و پیش‌بینی فروش آن را نشانتان می‌دهد. در اختیار داشتن همه‌ی این اطلاعات در زمان صرفه‌جویی می‌کند و کمکتان می‌کند داده‌هایتان را هدفمندتر تفسیر کنید.

هوش مصنوعی داخلی(Built-in AI)

Business Central برای نظارت بر کسب‌وکارتان و صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما، از هوش مصنوعی داخلی خود استفاده می‌کند. با این حال، اگر به تجزیه و تحلیل‌های عمیق‌تر نیاز دارید می‌توان آن را با یک برنامه‌ی هوش مصنوعی دیگر ماکروسافت تجمیع کنید.

Power BI گزینه‌ی متداولی است. این افزونه از همان نرم‌افزار محاسبات ابری که Business Central استفاده می‌کند، پشتیبانی می‌کند که Microsoft Azure نام دارد و امکان تحلیل‌های هوشمندانه را فراهم می‌آورد. هنگامی‌که Business Central به Power BI وصل می‌شود، می‌تواند اقداماتی را که باید به کارهای فعلیتان اضافه شوند، اطلاع دهد. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک سفارش خرید برای خرید مجدد کالایی از یک تأمین‌کننده‌ی خاص هستید، سایر کسری‌های موجودی را که باید از همان فروشنده سفارش داده شوند، بهتان یادآوری می‌کند تا به سفارش خریدتان اضافه کنید.

۶ مورد از ویژگی‌های نرم‌افزار ERP مایکروسافت

ادغام Business Central و Outlook این امکان را برایتان فراهم می‌کند که فعالیت‌های Business Central را بدون خروج از صندوق ورودی ایمیلتان تکمیل کنید. اگر مشتری درخواست قیمتی را از طریق ایمیل برایتان فرستاد، می‌توانید مستقیماً از Outlook به او قیمت بدهید. اگر قیمت را تأیید کرد، می‌توانید برای ایجاد و ارسال صورتحساب در Outlook بمانید. نیازی نیست از این برنامه به آن برنامه بروید و اسناد را از این‌جا به آن‌جا بفرستید. نیازی به وارد کردن دستی داده‌ها هم نیست. این تنها یکی از نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد ادغام Business Central با سایر برنامه‌ها می‌تواند تعداد کلیک‌های لازم برای تکمیل یک کار معین را کاهش می‌دهد.

صفحات کاری متناسب با هر نقش

۶ مورد از ویژگی‌های نرم‌افزار ERP مایکروسافت

صفحه‌ی role centers را به عنوان صفحه‌ی اصلی خود در نظر بگیرید. این اولین چیزی است که هنگام ورود به Business Central می‌بینید. مواردی مانند شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، منوهای دسترسی و دکمه‌های اقدام سریع را شامل می‌شود. اما کاربران مختلف نیازهای متفاوتی دارند. به همین دلیل است که مایکروسافت صفحه‌های کاری را متناسب با نقش‌های مختلف شخصی‌سازی کرده است. صفحه‌ی کاری مدیر فروشتان، شاخص‌های کلیدی عملکرد مانند محصولات پرفروش را نشان می‌دهد و دکمه‌های اقدام سریعی مانند «ایجاد یک قیمت جدید» را در دسترس قرار می‌دهد. کارمند ادارایتان می‌تواند حساب‌های معوق و اقداماتی مانند «پردازش یک چک» را ببیند.

حساب‌های مورد علاقه

با برچسب‌گذاری حساب‌ها به‌عنوان «مورد علاقه»، می‌توانید شخصی‌سازی بیشتری داشته باشید. از تمامی صفحات Business Central، می‌توانید به فهرست این حساب‌های مورد علاقه دسترسی داشته باشید. این فهرست کاملاً دلخواه است، می‌توانید بسته به کاری که در حال انجامش هستید یا چیزهایی که بیشتر باید در معرض دیدتان باشند، حساب‌هایی را که می‌خواهید بهشان دسترسی سریع داشته باشید انتخاب ‌کنید. علاوه بر آن، Business Central کادر جست‌وجوی کلیدواژه دارد که کمکتان می‌کند صفحه‌های نمایش موردنظرتان را جست‌وجو کنید تا مجبور نباشید دنبالشان بگردید.

۶ مورد از ویژگی‌های نرم‌افزار ERP مایکروسافت

ویژگی‌های بیشتر

Business Central بهتان اجازه می‌دهد مواردی را که معمولاً وارد یا صادر می‌کنید، تعریف کنید و به این ترتیب، سطحی از خودکارسازی را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از آن‌که این موارد را تعریف کردید، Business Central آنان را تشخیص می‌دهد و وظایف بعدی را مطابق با آن اجرا می‌کند، مثلاً تشخیص می‌دهد صورت‌حساب پرداختی را به عنوان چیزی که باید ارسال شود، نشانه‌گذاری کند.

در نهایت، Business Central این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که ابعادی مانند بخش سازمانی، مکان و مشتری را تعیین کنید. بنابراین می‌توانید داده‌هایتان را بر اساس این ابعاد مختلف تقسیم‌بندی کنید و گزارش بگیرید. می‌توانید بر اساس این ابعاد، گزارش‌هایی مانند «میزان فروش نسبت به مشتری، نسبت به کالا» یا «هزینه‌ها نسبت به بخش سازمانی، نسبت به موقعیت مکانی» تنظیم کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.