تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:03
209 بازدید
کد خبر : 298

اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات بر اساس نیازهای کشور

اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات بر اساس نیازهای کشور

رییس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد: پروژه‌هایی که در این پژوهشگاه پیگیری و اجرا شده، در راستای رفع نیازها بوده که نمونه آن موتور جستجو و سند راهبردی هوش مصنوعی است. به گزارش ایسنا دکتر وحید یزدانیان امروز در مراسم رونمایی از دو پروژه پژوهشگاه فناوری اطلاعات در حوزه هوش مصنوعی، موفقیت امروز

رییس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد: پروژه‌هایی که در این پژوهشگاه پیگیری و اجرا شده، در راستای رفع نیازها بوده که نمونه آن موتور جستجو و سند راهبردی هوش مصنوعی است.

به گزارش ایسنا دکتر وحید یزدانیان امروز در مراسم رونمایی از دو پروژه پژوهشگاه فناوری اطلاعات در حوزه هوش مصنوعی، موفقیت امروز این پژوهشگاه را حاصل تلاش شهدای این حوزه و محققان دانست و افزود: پروژه‌هایی که در این پژوهشگاه اجرایی شده، همگی در راستای رفع نیازهای کشور بوده و دو محصولی که امروز رونمایی شد، با سفارش کارفرما بوده است.

وی تدوین سند راهبردی در حوزه هوش مصنوعی را یکی از نیازهای کشور عنوان کرد و یادآور شد:  علاوه بر آن در این پژوهشگاه برای پاسخ به یکی از دغدغه‌های مردم پروژه‌هایی در زمینه اندازه گیری تشعشعات اجرایی شده است.

یزدانیان با اشاره به توسعه ابزارهایی در زمینه خط و زبان فارسی در این پژوهشگاه، افزود: موتور جستجو از دیگر طرح‌های مورد نیاز کشور است که از سوی محققان ما پیگیری و پیاده سازی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه