تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:46
283 بازدید
کد خبر : 1145

ارائه سند راهبردی هوش مصنوعی به شورای عالی انقلاب فرهنگی

ارائه سند راهبردی هوش مصنوعی به شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری از ارائه سند راهبردی هوش مصنوعی به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: تصویب نهایی این سند در شورا تا یک ماه دیگر انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهدی محمدی، امروز در مراسم رونمایی از سکوهای بومی و برنامه ملی هوش مصنوعی که در محل معاونت علمی و با حضور معاون علمی و فناوری برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سند راهبردی هوش مصنوعی در معاونت علمی و فناوری به تصویب رسیده که بناست، تصویب نهایی این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام بگیرد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال تاکید کرد: بنا داریم این سند را به عنوان سند ملی در شورایعالی انقلاب فرهنگی به تصویب برسانیم که انشا الله در یک ماه آینده این اتفاق رخ می دهد.

وی با اشاره به رویکرد این سند گفت: رویکرد این سند حمایت از فعالان هوش مصنوعی است ضمن آنکه اولویت های این حوزه را با حضور صاحب نظران این حوزه تعیین کرده ایم.

محمدی با بیان اینکه رونمایی از این پلتفرمهایی همچون سکوهای بومی در برنامه ملی هوش مصنوعی بخشی از این سند به شمار می رود، بیان کرد: تعیین اولویت ها، حوزه بندی، حمایت ها، رونمایی ها و…  در این سند مشخص شده است.

به گفته دبیر ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری، درآینده بقیه برنامه های این سند به مرحله رونمایی می رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.