تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 22:29
230 بازدید
کد خبر : 2546

ایجاد رشته هوش مصنوعی ویژه دانشجویان بین الملل علوم پزشکی تهران

ایجاد رشته هوش مصنوعی ویژه دانشجویان بین الملل علوم پزشکی تهران

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته هوش مصنوعی و علوم آزمایشگاهی ویژه دانشجویان بین الملل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ششمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به اعضا از تلاش و زحمات ارزشمند دکتر علیرضا وطن آرا، دکتر عفت سوری معاونان سابق آموزشی دانشکده داروسازی و دکتر ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده مجازی با اهدا لوح و تندیس، تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست پیش از ورود به دستور جلسه موضوع نحوه ارائه دروس نیازمند هیات علمی از خارج از هر دانشکده ، صدور کارنامه ساعتی و موضوع حق التدریس مطرح شد و اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند.

دکتر سارا پورشهیدی مدیر امور آموزشی دانشگاه موضوع دستورالعمل استفاده از نتایج ارزشیابی کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی با هدف تکوینی را بعنوان اولین دستورجلسه قرائت کرد سپس دکتر مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه کلیات و مفاد این دستورالعمل را تشریح کرد.

دکتر قاضی خوانساری مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز از راه اندازی رشته هوش مصنوعی و علوم آزمایشگاهی ویژه دانشجویان بین الملل خبر داد و افزود :با توجه به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در تربیت متخصصان مورد نیاز کشور و بین الملل خوشبختانه در کمیته تطبیق وزارت بهداشت راه اندازی این رشته ها تصویب شد.

در این جلسه همچنین موضوعاتی از قبیل آیین نامه پیشنهادی ساعت موظفی و کشیک دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ، درخواست تاسیس و راه اندازی رشته پدافند غیر عامل در مقطع کارشناسی ارشد در گروه سلامت در بلایا و فوریت ها به تبادل نظر گذاشته شد و اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند و تصمیمات لازم گرفته شد.

در این جلسه درخواست ها و موارد دانشجویی در جلسه مطرح و رسیدگی شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه