تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 14:26
254 بازدید
کد خبر : 1803

عرضه رایانه هوش مصنوعی ان ویدیا به قیمت ۹۹ دلار

عرضه رایانه هوش مصنوعی ان ویدیا به قیمت ۹۹ دلار

شرکت ان ویدیا یک رایانه هوش مصنوعی ارزان قیمت را برای استفاده برنامه نویسان، توسعه دهندگان و محققان به قیمت تنها ۹۹ دلار طراحی و عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، هدف از تولید این رایانه کمک به علاقمندان و پژوهشگران برای گسترش کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی است.

این رایانه هوش مصنوعی که جتسون نانو نام دارد با برنامه ریزی های مختلف می‌تواند کارکرد مغز را در ربات‌ها و دیگر محصولات و ابزار نیازمند هوش مصنوعی ایفا کند.

با نصب رایانه ارزان قیمت مذکور بر روی محصولات مختلف رایانه‌ای و الکتریکی و برنامه ریزی آنها می‌توان از آنها برای انجام اموری همچون شناسایی اشیای مختلف، ناوبری و هدایت خودکار بدون نیاز به برنامه ریزی و آموزش قبلی تنها از طریق اطلاعات سرورهای کلود و غیره استفاده کرد.

با اتصال این رایانه به دوربین‌ها و میکروفون‌های مختلف می‌توان دریافت داده‌های گوناگون توسط آن را تسهیل کرد. ان ویدیا می‌گوید از این رایانه هوش مصنوعی برای تولید آزمایشی ربات‌های حرفه‌ای و پهپادهای خودران نیز استفاده شده است.

ان ویدیا یک کیت رباتیک خودران به قیمت ۲۵۰ دلار نیز تولید کرده که جت بات نام دارد و مجهز به یک شاسی رباتیک، بسته باتری و موتور است و از آن می‌توان برای تولید و بهینه سازی انواع ربات استفاده کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه