تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:22
264 بازدید
کد خبر : 721

فرصت بین‌المللی سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های نوپای فناوری فراهم شد

فرصت بین‌المللی سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های نوپای فناوری فراهم شد

ستاد اقتصاد دیجیتال از فراهم شدن فرصت بین‌المللی سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های نوپای فناوری محور با حمایت مالی صندوق نوآوری یونیسف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، راه‌کارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که به بهبود دسترسی و ارائه خدمات و سیستم‌های دیجیتال کمک می‌کنند، حمایت مالی صندوق نوآوری یونیسف را دریافت خواهند کرد.

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فراخوان «توسعه راه‌کارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین» صندوق نوآوری یونیسف که به بهبود دسترسی و ارائه خدمات و سیستم‌های دیجیتال منجر می‌شود، همکاری و مشارکت کرده است.

صندوق نوآوری یونیسف به دنبال سرمایه‌گذاری بدون سهم سرمایه تا سقف ۱۰۰ هزار دلار برای تأمین مالی و حمایت فنی (در مرحله کشت ایده) شرکت‌های نوپای فناورانه انتفاعی است که پتانسیل کمک به بشریت را دارند.

استارت‌آپ‌هایی که از یادگیری ماشینی، علوم داده یا هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و کسب‌وکار آنها در یکی از کشورهایی که برنامه‌های کشوری یونیسف در آن اجرا می‌شود، ثبت شده است و همچنین دارای نمونه اولیه کارآمد با نتایج امیدوارکننده متن باز هستند می‌توانند از این حمایت‌ها برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا ۱۱ مردادماه سال جاری به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه