تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:52
279 بازدید
کد خبر : 496

متا سریع‌ترین ابررایانه جهان را می‌سازد

متا سریع‌ترین ابررایانه جهان را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تولید این ابررایانه هنوز تکمیل نشده و قرار است تا اواسط سال ۲۰۲۲ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. متا اعلام کرده که ابررایانه مذکور آر اس سی نام دارد و از آن برای طراحی مدل‌های بهتر و دقیق‌تر هوش مصنوعی برای خودآموزی استفاده خواهد شد. این مدل‌های

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تولید این ابررایانه هنوز تکمیل نشده و قرار است تا اواسط سال ۲۰۲۲ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

متا اعلام کرده که ابررایانه مذکور آر اس سی نام دارد و از آن برای طراحی مدل‌های بهتر و دقیق‌تر هوش مصنوعی برای خودآموزی استفاده خواهد شد.

این مدل‌های خودآموز با بررسی تریلیون ها نمونه می‌توانند درک کاملی از موضوعات مختلف به دست آورند، روی صدها زبان کار کنند و متن، تصاویر و ویدئو را در کنارهم تجزیه و تحلیل کنند تا مشخص شود آیا محتوای تولید شده توسط یک کاربر مضر است یا خیر.

متا در وبلاگ خود در این زمینه نوشته است: تحقیق در مورد این ابررایانه نه تنها به حفظ امنیت مردم در زمان استفاده از خدمات امروزی ما کمک می‌کند، بلکه در آینده نیز به ما برای استفاده از متاورس کمک می‌کند.

ابررایانه جدید متا برای راه اندازی متاورس هم به این شرکت کمک می‌کند.

متاورس برای کار، بازی و معاشرت مجازی راه اندازی خواهد شد و با توجه به اینکه فضای مجازی مذکور به قدرت محاسباتی عظیمی نیاز دارد، نیاز به تولید ابررایانه‌های تازه ای است که با استفاده از قدرت هوش مصنوعی بتوانند از تریلیون ها مثال یاد بگیرند و صدها زبان را درک کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه