تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:28
242 بازدید
کد خبر : 402

مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید داخلی و خارجی در آذرماه امسال برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آذرماه با محوریت فیلتراسیون، هوش مصنوعی، فیلتراسیون پساب، مواد فیبری پیشرفته، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مسائل زیست محیطی برگزار می‌شود. در این مدرسه اساتید و پژوهشگران

مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید داخلی و خارجی در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدرسه پاییزه بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آذرماه با محوریت فیلتراسیون، هوش مصنوعی، فیلتراسیون پساب، مواد فیبری پیشرفته، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مسائل زیست محیطی برگزار می‌شود.

در این مدرسه اساتید و پژوهشگران جوان و مطرح بین‌المللی با قرار گرفتن در کنار اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ارائه تجربیات خود خواهند پرداخت.

مدرسه پاییزه بین المللی دانشگاه صنعتی به زبان انگلیسی و به‌صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد. به شرکت کنندگان این مدرسه گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ثبت‌نام، حضور و دریافت گواهی به دلیل گرنت شدن این مدرسه توسط معاونت امور بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌صورت رایگان خواهد بود. با توجه به محدودیت موجود در ارائه کلاس‌ها، اولویت بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود.

متقاضیان برای ثبت نام در این مدرسه می توانند به نشانی الکترونیکی https://intevents.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه