تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 3:09
258 بازدید
کد خبر : 1551

هوش مصنوعی شیوه رانندگی شما را تقلید می کند

هوش مصنوعی شیوه رانندگی شما را تقلید می کند

شرکت هیوندای یک سیستم کنترل کروز مجهز به هوش مصنوعی ابداع کرده که شیوه رانندگی فرد را می آموزد تا تجربه رانندگی را برای هر فرد شخصی سازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت هیواندی سیستم کنترل کروز خودرو را با فناوری یادگیری ماشینی ترکیب کرده تا تجربه رانندگی را برای هر فرد شخصی سازی کند.

ترکیب این دو سیستمی به نام «کنترل کروز هوشمند» است . در این سیستم قابلیت کنترل کروز شیوه رانندگی صاحب خودرو را می آموزد.

فناوری مذکور به راحتی فاصله ای که راننده بین خودروها حفظ می کند، میزان سرعت و شیوه واکنش نسبت به تغییرات ترافیکی را می آموزد.

هیوندای ادعا می کند این سیستم کنترل کروز مجهز به هوش مصنوعی نخستین نمونه در صنعت خودروسازی است و قرار است در خودروهای آتی این شرکت نصب شود.

«وونگجانگ» نائب رئیس گروه هیوندای موتورز می گوید: این سیستم جدید با توجه به فناوری ADAS ارتقا یافته تا ویژگی های نیمه خودران خودروها را بهبود دهد. شرکت هیوندای به توسعه نوآوری های جدید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ادامه می دهد.

علاوه براین موارد این سیستم طوری برنامه ریزی شده تا از یادگیری الگوهای رانندگی غیر ایمن اجتناب کند. به این ترتیب امنیت و اعتبار آن بیشتر می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه