تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:03
138 بازدید
کد خبر : 286

پنجمین کنفرانس ملی کامپیوتر و کاربردهای هوش مصنوعی برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس ملی کامپیوتر و کاربردهای هوش مصنوعی برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان پنجمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، این کنفرانس ملی  ۱۵ اسفندماه به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  http://ceitconf.ir/fa/

ایسنا/خوزستان پنجمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کنفرانس ملی  ۱۵ اسفندماه به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  http://ceitconf.ir/fa/ مراجعه کنند.

محورهای این کنفرانس شامل سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، سیستم‌های توزیعی و شبکه‌، مهندسی نرم افزار، سیستم‌های سایبری فیزیکی و اینترنت اشیا، الگوریتم و نظریه محاسبات، پردازش سیگنال، معماری کامپیوتر، سیستم‌های هوشمند و رایانش نرم، شبکه‌های پیچیده و اجتماعی، کلان داده و رایانش ابری، رایانش امن، بیوانفورماتیک و مخابرات است.

مقالات پذیرفته‌شده در این کنفرانس ۲۰ بهمن‌ماه اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.