تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:50
234 بازدید
کد خبر : 1225

کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا

کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا

تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و بنیاد ملی توسعه فناوری، با هدف کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارایه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، منعقد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و بنیاد ملی توسعه فناوری با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر عیسی منصوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر رامین نواب‌پور، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری و دکتر عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناری دانشگاه منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا و جذب سرمایه‌گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی بین طرفین به امضا رسید.

انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه‌های ایجاد فضای کسب و کار استارت‌آپ استودیو در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT؛ ایجاد پلتفرم و هاب بروکرهای تکنولوژی؛ استفاده از پتانسیل‌های دانشی موجود در دانشگاه و ایجاد و توسعه هسته‌ها و استارت‌آپ‌های فناور حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT از جمله زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

همچنین حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT به صورت مشترک؛ استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت‌های فناور؛ اجرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی، آموزشی و فناوری به‌صورت مشترک و همکاری در ایجاد نهاد مالی با نگاه تأمین مالی خرد و….. را می‌توان از دیگر همکاری‌های مشترک موضوع تفاهم‌نامه منعقده برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.