تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 6:15
102 بازدید
کد خبر : 4192

آغاز نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” در اصفهان

آغاز نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” در اصفهان

ایسنا/اصفهان  نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)” در اصفهان آغاز شد. به گزارش ایسنا، صبح امروز جمعه ۷ مهرماه نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)” در اصفهان آغاز شد و تا سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ادامه دارد. مراسم افتتاحیه رسمی این رویداد،

ایسنا/اصفهان  نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)” در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز جمعه ۷ مهرماه نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)” در اصفهان آغاز شد و تا سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه رسمی این رویداد، عصر امروز از ساعت ۱۵ در هتل عباسی  اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

در این رویداد، ۵۰۰ دانش آموز نخبه از مدارس استعدادهای درخشان کشور در اصفهان حضور دارند.

“هوش مصنوعی و پزشکی”،“هوش مصنوعی و شهر”،”هوش مصنوعی و هوافضا”، “هوش مصنوعی و رسانه “و “هوش مصنوعی و صنعت “ از جمله محورهای نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی “هوش مصنوعی” است.

مراسم افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رئیس جمهور و بیش از یکصد نفر از دانشمندان جهان اسلام از ۴۰ کشور، عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.