تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 5:11
59 بازدید
کد خبر : 6773

آینده مخاطب در عصر هوش مصنوعی از نگاه علی گرانمایه‌پور

آینده مخاطب در عصر هوش مصنوعی از نگاه علی گرانمایه‌پور

مدیریت مطالعات راهبردی معاونت پژوهشی، هفتمین نشست تخصصی در موضوع حقوق مخاطب را به «عصر هوش مصنوعی، آینده مخاطب و مخاطب‌شناسی» اختصاص داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، هفتمین نشست از نشست‌های تخصصی حقوق مخاطب با عنوان «عصر هوش مصنوعی، آینده مخاطب و مخاطب‌شناسی» برگزار می‌شود. در این نشست علی گرانمایه‌پور،

مدیریت مطالعات راهبردی معاونت پژوهشی، هفتمین نشست تخصصی در موضوع حقوق مخاطب را به «عصر هوش مصنوعی، آینده مخاطب و مخاطب‌شناسی» اختصاص داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، هفتمین نشست از نشست‌های تخصصی حقوق مخاطب با عنوان «عصر هوش مصنوعی، آینده مخاطب و مخاطب‌شناسی» برگزار می‌شود. در این نشست علی گرانمایه‌پور، عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به سخنرانی می‌پردازد.

این نشست تخصصی سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست تخصصی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲ مراجعه یا از طریق نشانی مجازی  https://b۲n.ir/h۸۷۵۵۷  به این نشست متصل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.