تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 7:22
132 بازدید
کد خبر : 3985

احصای ۲۰۰۰ نیاز فناورانه صنایع

احصای ۲۰۰۰ نیاز فناورانه صنایع

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تا امروز دو هزار نیاز فناورانه از صنایعی که فعالیت می‌کنند، اخذ کرده و در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دادیم. به گزارش ایسنا، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد تبادل فناوری و توسعه بازار صادراتی در حوزه هوش مصنوعی اظهار کرد: تاکنون دو هزار

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تا امروز دو هزار نیاز فناورانه از صنایعی که فعالیت می‌کنند، اخذ کرده و در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دادیم.

به گزارش ایسنا، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد تبادل فناوری و توسعه بازار صادراتی در حوزه هوش مصنوعی اظهار کرد: تاکنون دو هزار نیاز فناورانه از صنایع مختلف گرفته‌ایم و در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دادیم. همچنین تاکنون ۳۴۰۰ جلسه B۲B برگزار کردیم که تعدادی شرکت‌ها از این جلسات نتیجه گرفته‌اند.

وی به برپایی سلسله رویدادهای «یکشنبه‌های صادراتی» در صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۲ رویداد یکشنبه صادراتی برگزار کرده‌ایم که هر یکشنبه یک رویداد صادراتی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

ملکی‌فر در ادامه به برنامه‌های حوزه هوش مصنوعی که طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه جاری برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این حوزه به معرفی شرکت‌های دانش بنیان پرداختیم. همچنین زمینه دیدار مشتریان و بازیگران اکوسیستم ترکیه در فضای مجازی با شرکت‌های دانش بنیان ایرانی که در نمایشگاه شهر هوشمند ترکیه حضور داشتند را فراهم کردیم.

همچنین در حاشیه دومین روز از رویداد تبادل فناوری و توسعه بازار صادراتی در حوزه هوش مصنوعی، نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور در حوزه هوش مصنوعی برپا شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی‌صندوق نوآوری و شکوفایی، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌های فناور با طرف‌های تقاضای فناوری به منظور رفع نیازمندی‌ها نیز منعقد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.