تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 6:18
248 بازدید
کد خبر : 2540

ارائه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه محققان دانش‌بنیان

ارائه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه محققان دانش‌بنیان

سامانه‌ هوشمند مبتنی بر شبکه بانکی کشور محصول یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است و صاحبان کسب و کار با استفاده از این سامانه قادرند انواع خدمات را به مشتریان ارائه دهند. به گزارش ایسنا، علی موقر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: نرم افزار طراحی شده در این شرکت یک بسته کامل نرم افزار مالی

سامانه‌ هوشمند مبتنی بر شبکه بانکی کشور محصول یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است و صاحبان کسب و کار با استفاده از این سامانه قادرند انواع خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، علی موقر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: نرم افزار طراحی شده در این شرکت یک بسته کامل نرم افزار مالی و اداری بوده که به صورت اختصاصی و با هدف ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و خلاق به شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ارتقای سطح بهره وری، کارایی و بهبود همکاری سازمانی در آنها، طراحی و تولید شده است.

وی اظهار کرد: این سامانه هوشمند طراحی شده در این شرکت قابلیت‌های منحصر به فردی را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه کرده و از آن‌جایی که در طراحی و تولید این نرم افزارها به نیازهای حال و آینده مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها توجه شده، به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت مدیریت هوشمند سازمان کمک قابل توجهی می‌کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، موقر خاطر نشان کرد: این سامانه با ساختار فنی منعطف، از تمامی کسب و کارھای کوچک و بزرگ با چندین شعبه و انبار پشتیبانی می‌کند، ضمن آنکه سامانه همراه با اپلیکشن‌های سازگار با انواع گوشی‌های هوشمند، این امکان را می‌دهد که صاحبان فروشگاه، غرفه‌داران و یا تامین کنندگان کالا بتوانند در ھر لحظه و ھر مکانی با ھر وسیله‌ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد، از وضعیت کسب و کار و فروش در لحظه خود مطلع شوند و آخرین گزارشات را به لحظه مشاھده کنند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، ارائه زیر سیستم‌های لجستیک و تحویل کالا، ارائه الگوریتم‌های فروش مویرگی و بازاریابی فروش، امکان ارسال اطلاعات به زیر سیستم‌های داخلی کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی را از قابلیت‌های این سامانه نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه