تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 5:11
74 بازدید
کد خبر : 4649

اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می‌شود

اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی با همکاری پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز، اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می‌کنند. محورهای رویداد شامل هوشمندسازی در صنایع،

ایسنا/خوزستان اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی با همکاری پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز، اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می‌کنند. محورهای رویداد شامل هوشمندسازی در صنایع، نفت و گاز، آب و برق، مخابرات و ارتباطات و  مهندسی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد برنامه‌هایی از جمله پذیرش ایده‌های برتر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز، سخنرانی و کارگاه آموزشی با ارائه گواهی و بازدید صنعتی اجرا خواهد شد و علاوه بر آن به ایده‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

تمامی دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط، شرکت‌های فناور و دانش بنیان، صاحبان فناوری و سرمایه‌گذاری، مخترعان، مبتکران و نخبگان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

تاریخ برگزاری اولین رویداد صنایع خلاق با رویکرد هوش مصنوعی ۸ اسفندماه و آخرین مهلت ارسال ایده‌ها ۲۰ بهمن‌ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال ایده به نشانی (https://۷ceitconf.scu.ac.ir/) مراجعه کنند یا با شماره پشتیبانی ۰۹۹۰۴۴۳۴۹۸۱ تماس بگیرند. 

انتهای پیام 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.