تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 6:18
106 بازدید
کد خبر : 4186

باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در کل کشور منحصر بفرد است

باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در کل کشور منحصر بفرد است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان باغ موزه دفاع مقدس استان را منحصر بفرد عنوان کرد و افزود: باغ موزه باید از لحاظ محتوایی، در آینده پاسخگوی سوالات و نیازهای کودکان، جوانان و نوجوانان باشد.  امیر دریادار دوم رضا عباسی روز پنجشنبه ششم مهرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان باغ موزه دفاع مقدس استان را منحصر بفرد عنوان کرد و افزود: باغ موزه باید از لحاظ محتوایی، در آینده پاسخگوی سوالات و نیازهای کودکان، جوانان و نوجوانان باشد.

 امیر دریادار دوم رضا عباسی روز پنجشنبه ششم مهرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در آمفی تئاتر باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد از آماده شدن کتاب محتوایی باغ موزه دفاع مقدس شامل ۱۰۱ سوژه با همکاری و همیاری تمام ارگان های دولتی، نظامی، نهادها خبر داد و تصریح کرد: امروزه شاهد یک ریل گزاری‌ و تهیه نقشه راه کامل در حوزه حاکمیت هستیم که تمام جنبه های دفاع مقدس را در برمی‌گیرد و هر طرح و برنامه‌ای در چارچوب این نقشه راه اجرا خواهد شد.

وی از انعقاد ۱۳قرارداد با شرکت‌های فعال در حوزه هنری و هنرمندان خبر داد و افزود: هر یک از این قراردادها شامل ۱۵ الی ۲۰ اثر است که امیدواریم تا سوم خرداد سال آینده تکمیل شود و همچنین بزرگ‌ترین پرچم ملی ایران توسط شهرداری‌ منطقه دو تبریز در باغ موزه دفاع مقدس نصب خواهد شد.

عباسی به استفاده از فناوری‌های دیجیتال در باغ موزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:امیدواریم با افتتاح فناوری و تکنولوژی‌های دیجیتال مانند عینک‌های وی آر ، متاورس، فضای مجازی، تلویزیون اینترنتی، استفاده از هوش مصنوعی برای اولین بار که کیفیت عکس‌های قدیمی را ارتقا می‌بخشد، نسل جوان از این امکانات بهره کامل را ببرند.

شایان به ذکر است که در این مراسم از فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا ضمن قدردانی، تجلیل به عمل آمد و همچنین از سه ابر سوژه محتوایی جهاد اکبر، السلام علیک یا عشق و طریق الابابیل رونمایی و مسیر دسترسی خیابان استاد معین به ضلع غربی موزه دفاع مقدس توسط شهرداری منطقه دو تبریز افتتاح گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.