تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 4:50
72 بازدید
کد خبر : 6746

برگزاری جایزه سالانه‌ هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت و آنالیز تصاویر MRI

برگزاری جایزه سالانه‌ هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت و آنالیز تصاویر MRI

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA) ذیل رویداد‌های مسئله محور بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود. چالش دومین جایزه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت و آنالیز تصاویر MRI است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جایزه سالانه‌ هوش مصنوعی ایران (iAAA) ذیل رویداد‌های مسئله‌محور طرح «شهید بابایی» بنیاد ملی نخبگان و با حمایت ستاد علوم و فناوری‌های شناختی، معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری و چالش ملی طرح شده توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.

این مسابقه با همکاری و حمایت بیش از ۲۵ نهاد دولتی و خصوصی به منظور آشنایی و ترویج انجام پروژه‌های واقعی در حوزه‌ هوش مصنوعی تدارک دیده شده است. هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر تعمیق و گسترش دانش و توانایی‌ها علاقه‌مندان و متخصصین، ایجاد و گسترش هسته‌های فناور و نوآور این حوزه در کشور است.

در مرحله اول این رویداد، طی ۳ماه، بیش از ۱۲۰ ساعت آموزش به صورت غیرحضوی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد و سعی شده است آموزش‌های داده شده برای حل چالش مسابقه کافی بوده و سرنخ‌های لازم را در اختیار افراد علاقه‌مند قرار دهد تا در ادامه با سعی و تلاش خود در قالب یک مسابقه تیمی یا فردی بر سر موضوع مسابقه به رقابت بپردازند و دانش کسب شده را عمیق‌تر سازند. در این میان رویدادهای میانی فراوانی برای آشنایی بیشتر در قالب وبینار و رویدادهای حضوری برای ایشان تدارک دیده شده است که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

چالش دومین جایزه هوش مصنوعی ایران در حوزه سلامت و آنالیز تصاویر MRI است. در این مسابقه سعی خواهد شد تا میان حوزه سلامت، مهندسی، علوم پزشکی و هوش مصنوعی پل ارتباطی ایجاد شود.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و مهندسی، برنامه‌نویسان و تمامی افراد علاقه‌مند می‌توانند فارغ از دانش تخصصی و تجربه قبلی در این رویداد به صورت فردی یا گروهی ثبت‌نام کرده و علاوه بر بهره‌مندی از آموزش، از جوایز نقدی، امتیازهای ویژه بنیاد ملی نخبگان، فرصت کارآفرینی، گسترش شبکه حرفه‌‏ای و جذب در شرکت‌های دانش‌بنیان نیز بهره‌مند شوند.

مزایای این رویداد در این دوره به شرح ذیل است:

  • ۶۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای تیم‌های منتخب
  • امتیاز نخبگانی
  • فرصت کارآموزی و استخدام
  • امکان سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های منتخب
  • مدرک از مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی با اعتبار وزارت علوم
  • آموزش جامع و کاربردی به همراه رفع اشکال
  • امکان آشنایی با نخبگان این حوزه در داخل و خارج کشور

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مسابقه www.iaaa.ai مراجعه و یا با دبیرخانه این رویداد به شماره ۹۱۰۶۵۱۶۰ـ۰۲۱ تماس گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.