تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 6:11
15 بازدید
کد خبر : 7280

برگزاری نشست معرفی و تاریخ‌نگاری تولد هوش مصنوعی در جهان

برگزاری نشست معرفی و تاریخ‌نگاری تولد هوش مصنوعی در جهان

نشست مشترک کتابخانه فرهنگستان علوم و گروه تاریخ علم بنیاد دایره‌المعارف اسلامی با موضوع «معرفی و تاریخ‌نگاری تولد هوش مصنوعی در جهان» برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، این نشست که سومین نشست از سلسله نشست‌های مشترک کتابخانه فرهنگستان علوم و گروه تاریخ علم بنیاد دایره­‌المعارف اسلامی است، روز دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه جاری از ساعت

نشست مشترک کتابخانه فرهنگستان علوم و گروه تاریخ علم بنیاد دایره‌المعارف اسلامی با موضوع «معرفی و تاریخ‌نگاری تولد هوش مصنوعی در جهان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست که سومین نشست از سلسله نشست‌های مشترک کتابخانه فرهنگستان علوم و گروه تاریخ علم بنیاد دایره­‌المعارف اسلامی است، روز دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل تالار استاد دکتر رضا داوری‌اردکانی واقع در فرهنگستان علوم برگزار می‌شود.

در این نشست فرید قاسملو، عضو هیئت علمی بنیاد دایره‌المعارف اسلامی با موضوع «نگاهی به زیرساخت‌های به وجود آمدن هوش مصنوعی در قرن بیستم با تمرکز بر جنگ‌های جهانی اول و دوم» و مهندس نوید باصری، رئیس گروه امنیت فناوری اطلاعات سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با موضوع «هوش مصنوعی، مسائل، دغدغه‌ها و دستاوردها» سخنرانی خواهند کرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است. 

برگزاری نشست معرفی و تاریخ‌نگاری تولد هوش مصنوعی در جهان

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.