تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 6:20
131 بازدید
کد خبر : 4043

برگزاری همایشی برای هوش مصنوعی و تبلیغ دینی

برگزاری همایشی برای هوش مصنوعی و تبلیغ دینی

همایش «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا» در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، همایش «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا»  سه شنبه (۲۴ مرداد ماه) در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود. دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

همایش «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا» در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، همایش «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا»  سه شنبه (۲۴ مرداد ماه) در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، اقدام به برگزاری همایش تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا» کرده است.

در این همایش تخصصی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حجر حسنی سعدی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا، دکتر غلامرضا گودرزی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی رفیع پور تهرانی، دکتر نصیب‌الله دوستی مطلق و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محسن انبیایی برگزار می‌شود، رابطه میان هوش مصنوعی و تبلیغ دینی بررسی شده و در خصوص ضرورت تولید محتوا در این حوزه، بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

این همایش علمی از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.