تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:11
16 بازدید
کد خبر : 7397

برگزاری کارگاه ساخت اپلیکیش با هوش مصنوعی برای دبیران هرمزگان

برگزاری کارگاه ساخت اپلیکیش با هوش مصنوعی برای دبیران هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان از برگزاری اولین کارگاه حضوری ساخت اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی ویژه دبیران دوره اول متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۳ خبر داد. حسن خدامی امروز، ۱۸ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: این کارگاه به مناسبت هفته معلم و با هدف آماده

ایسنا/هرمزگان معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان از برگزاری اولین کارگاه حضوری ساخت اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی ویژه دبیران دوره اول متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۳ خبر داد.

حسن خدامی امروز، ۱۸ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: این کارگاه به مناسبت هفته معلم و با هدف آماده سازی دبیران برای شرکت در هشتمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری، توسط اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی  استان اجرا شد.

وی تأکید کرد: این جشنواره با هدف بهبود عملکرد آموزشی و تدریس در کلاس درس و ارتقا فرایند یاد دهی و یادگیری در مدرسه ویژه دبیران متوسطه اول برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان عنوان کرد: با توجه به تحولات آموزشی و تغییر رویکرد از آموزش‌های سنتی به سمت آموزش‌های ترکیبی و تلفیقی و تاکید بر استفاده بیشتر از فناورهای دیجیتال و هوش مصنوعی در فرایند یاددهی و یادگیری، توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان به ویژه در زمینه آشنایی آن‌ها با آموزش‌های نوین، امری ضروری است.

این کارگاه ۴ روزه بوده که ۳ روز به صورت غیرحضوری و در نهایت جلسه پایانی در روز گذشته به صورت حضوری، در محل اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی با حضور دبیران منتخب برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.