تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 6:22
48 بازدید
کد خبر : 4070

دوره آموزشی هوش مصنوعی و جنگ شناختی در قم برگزار می‌شود

دوره آموزشی هوش مصنوعی و جنگ شناختی در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی هوش مصنوعی و جنگ شناختی خبر داد. به نقل از روابط عمومی شهرداری مهدی کلانترزاده، با اشاره به فراررسیدن هفته قشر بسیج کارمندان و ادارات اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هفته قشر بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از طرف

ایسنا/قم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی هوش مصنوعی و جنگ شناختی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری مهدی کلانترزاده، با اشاره به فراررسیدن هفته قشر بسیج کارمندان و ادارات اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هفته قشر بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از طرف پایگاه مقاومت بسیج اداری و کارمندی شهرداری قم، برگزاری نخستین دوره آموزشی هوش مصنوعی و جنگ شناختی همزمان با هفته دولت و روز قشر بسیج است.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف لبیک‌گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت هوش مصنوعی برگزار می‌شود، ابراز کرد: با توجه به وجود جنگ ترکیبی و نیازسنجی‌های به‌روز جامعه به‌ویژه برای بسیجیان و کارمندان، این دوره آموزشی برگزار می‌گردد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری و کارمندی امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم ادامه داد: مدرس این دوره آموزشی محمدرضا قاسمی دبیر ستاد راهبری فناورهای هوشمند خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه در پایان دوره گواهی آموزش ضمن خدمت صادر می‌شود، مطرح کرد: این دوره آموزشی روز پنج‌شنبه ۲ شهریور از ساعت ۹:۱۵ صبح در سالن همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.