تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 5:11
27 بازدید
کد خبر : 7162

دولت حامی تمام فعالیت‌های قرآنی به ویژه هوش مصنوعی است

دولت حامی تمام فعالیت‌های قرآنی به ویژه هوش مصنوعی است

حسینی با بیان اینکه یکی از بخش‌های ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم بخش هوش مصنوعی است، گفت: دولت حامی اصلی همه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی یا حتی تکنولوژی هوش مصنوعی است، زیرا اگر از این‌ ابزار بهره درستی در فضای قرآنی ببریم در زندگی فردی و اجتماعی اتفاقات خوبی در حوزه قرآن رقم خواهد

حسینی با بیان اینکه یکی از بخش‌های ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم بخش هوش مصنوعی است، گفت: دولت حامی اصلی همه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی یا حتی تکنولوژی هوش مصنوعی است، زیرا اگر از این‌ ابزار بهره درستی در فضای قرآنی ببریم در زندگی فردی و اجتماعی اتفاقات خوبی در حوزه قرآن رقم خواهد خورد.

سیدمحمدحسینی -معاون امور مجلس رئیس جمهور- در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کربم در گفت‌وگو با ایسنا در مورد سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن کریم مهم‌ترین رویداد قرآنی کشور است که هرساله در ماه رمضان برگزار می‌شود، خوشبختانه امسال هم در نمایشگاه قرآن شاهد یکسری نوآوری‌ها هستیم.

وی ادامه داد: آثار قرآنی مکتوب و همچنین آثار هنری جدیدی توسط ناشران و هنرمندان در این دوره عرضه شده بود که بسیار ارزشمند است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند انگیزه‌ی خوبی در نسل جدید ایجاد کند تا انس با قرآن، حفظ و تلاوت و آشنایی با مفاهیم‌ قرآن‌ در آنها بیش از پیش شکل بگیرد. 

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم در نمایشگاه قرآن‌ کریم استفاده از تجربیات موسسات قرآنی و تبادل تجربیات است، در این نمایشگاه هم به راحتی می‌توان از این تجربیات بهره‌مند شد. 

وی افزود: در این دوره همچنین هنرمندان و فعالان قرآنی زیادی از کشورهای مختلف در بخش بی‌الملل حضور دارند که می‌توان از تجربیات آنها نیز بهره برد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: این نمایشگاه توانسته شور و شوق خوبی در مردم‌ ایجاد کند، البته این نمایشگاه نه تنها در تهران بلکه سایر استان‌ها نیز برپا شده است و از این‌ جهت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسینی در پاسخ به این سوال که دولت چه برنامه‌ای برای هوش مصنوعی در حوزه قرآنی دارد، گفت: امسال مهم‌ترین بخش نمایشگاه قرآن کریم هوش‌ مصنوعی است، دولت حامی اصلی همه فعالیت‌های قرآنی از جمله فعالیت‌هایی است که در فضای مجازی یا حتی تکنولوژی هوش مصنوعی است.

وی ابراز کرد: هوش مصنوعی یک پدیده ‌و فناوری جدید است و دولت کمک می‌کند تا از این‌ ابزار بهره درستی در فضای قرآنی ببریم تا در زندگی فردی و اجتماعی اتفاقات خوبی در حوزه قرآن رقم بخورد.

دولت حامی تمام فعالیت‌های قرآنی به ویژه هوش مصنوعی است

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.