تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 6:12
117 بازدید
کد خبر : 4163

دومین نشست تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در روابط خارجی»

دومین نشست تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در روابط خارجی»

شورای راهبردی روابط خارجی دومین نشست تخصصی «روابط خارجی در عصر هوش مصنوعی» با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی در روابط خارجی» را برگزار می‌کند. به گزارش ایسنا، به نقل از شورای راهبردی روابط خارجی، این نشست به ریاست سورنا ستاری، رئیس کمیسیون علمی – فناوری شورای راهبردی روابط خارجی و با حضور دکتر حمیدرضا ربیعی،

شورای راهبردی روابط خارجی دومین نشست تخصصی «روابط خارجی در عصر هوش مصنوعی» با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی در روابط خارجی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شورای راهبردی روابط خارجی، این نشست به ریاست سورنا ستاری، رئیس کمیسیون علمی – فناوری شورای راهبردی روابط خارجی و با حضور دکتر حمیدرضا ربیعی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، دکتر عباس ملکی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سعید چهرازاد، فوق دکتری دانشگاه علامه طباطبایی و محمد اسلامی،  بنیانگذار و مدیرعامل aiAble ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز سه شنبه چهارم مهر ۱۴۰۲ در ساختمان شماره ۲ شورای راهبردی روابط خارجی به صورت حضوی و همچنین برخط برگزار می‌شود.

تجربه جهانی در استفاده از هوش مصنوعی در روابط خارجی، مخاطرات و ضرورت به کارگیری هوش مصنوعی در روابط خارجی، زیرساخت‌ها و سطح آمادگی مورد نیاز برای به کارگیری و هوش مصنوعی در روابط خارجی از محورهای نشست مذکور است.

این نشست به صورت زنده در کانال شورا در پلتفرم آپارات به نشانی https://www.aparat.com/SCFRonline نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.