تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 5:12
80 بازدید
کد خبر : 4490

راهکارهای اجرایی هوش مصنوعی در علوم پزشکی باید طراحی شود

راهکارهای اجرایی هوش مصنوعی در علوم پزشکی باید طراحی شود

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی، گفت: پزشکان باید خدمات مورد نیاز را به همکاران این رشته عرضه کنند تا راهکارهای اجرایی طراحی شود. دکتر محمدحسین سرمست در دومین همایش کشوری هوش مصنوعی در علوم پزشکی که امروز (۱۴ آذرماه) در دانشگاه

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی، گفت: پزشکان باید خدمات مورد نیاز را به همکاران این رشته عرضه کنند تا راهکارهای اجرایی طراحی شود.

دکتر محمدحسین سرمست در دومین همایش کشوری هوش مصنوعی در علوم پزشکی که امروز (۱۴ آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه پزشکی بهره‌بردار این رشته نوین است که با توجه به توانمندی کشور، امیدواریم با همگرایی بتوانیم قدم‌هایی در حوزه هوش مصنوعی برداریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این همایش، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با فناوری‌های نوین گرد هم آمده‌اند تا بتوانیم در آینده دانشکده مرتبط با رشته‌های فناوری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پزشکان باید خدمات مورد نیاز را به همکاران این رشته عرضه کنند تا راهکارهای اجرایی طراحی شود و فرآیندهایی که موجب ارتقای خدمات سلامتی می‌شود، فراهم شود.

در ادامه دکتر اکبر بابایی حیدر آبادی دبیر همایش دومین همایش کشوری هوش مصنوعی در علوم پزشکی نیز گفت: برنامه‌ریزی برای این برنامه از فروردین‌ماه استارت خورد و حدود هشت ماه تلاش شد تا برنامه به ثمر نشست.

وی با اشاره به وجود ایده ها در کنار مقالات، افزود: مقالات در شش محور اصلی تا آذرماه دریافت شد که در مجموع ۱۹۴ مقاله از سراسر کشور در این زمینه دریافت شده که ۷۸ مقاله به صورت پوستر و ۲۵ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شده است.

بابایی حیدر آبادی بیان کرد: در این همایش ۲۰ دانشجو در خط اول، ۳۰ دانشجو در خط دوم، ۱۰ عضو هیات علمی به صورت مستقیم ، ۲۰ نعضو هیات علمی به صورت غیرمستقیم و ۲۰ کارشناسی که در مجموع ۱۰۰ نفر برای برگزاری این همایش تلاش کردند که از همه تشکر می کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.